Skip to main content

Heyhey 

Ik had gehoopt dat ik minder sh neigingen  zou hebben maar ik heb er weer veel jammer genoeg. Mijn wonden zijn meestal wrijvingsbrandwonden, maar ik vraag mij af is het normaal dat daar best wel wat wondvocht vandaan komt en gaat dit littekens nalaten?

xxx

Hey lieverd,

Ik denk wel dat het littekens gaat achterlaten, probeer anders een elastiekje om je pols te doen en laat t elke keer tegen je pols aan gaan, zo naar achter trekken t elastiek en loslaten snapje? Doe dat elke keer als je sh neiging hebt. Als je erover wilt praten dan moet je t me laten weten oke?

Kusjes, Lynn

Heyhey 

Ik had gehoopt dat ik minder sh neigingen  zou hebben maar ik heb er weer veel jammer genoeg. Mijn wonden zijn meestal wrijvingsbrandwonden, maar ik vraag mij af is het normaal dat daar best wel wat wondvocht vandaan komt en gaat dit littekens nalaten?

xxx

Hey! Ik heb dit ook vroeger gegaan bij mij is het alleen helaas gegaan van krabben naar snijden dus ik hoop dat je snel genoeg hulp gaat vinden bij wie je je veiglig voelt ik heb met het krabben ook wond vocht gehad en ja ik heb litekens er van over gehouden. Xxx wees lief voor je zelf! 

Reageer