Skip to main content

Hey ik ben nu al een jaar bezig met zelfbeschadeging  alleen nu is er een melding er over gedaan door een paar klasgenootjes die zich zorgen maakte over mij want ik wauw niet met hun omkleden en niet in korte kleren gymmen en daar hebben ze een melding van gedaan en nu moest ik vorige week naar onze vertrouwenspersoon van de school komen ze vroeg aan mij als ik wist waarom ik daar was en toen vertelde ze dat er een paar meisjes waren geweest die vertelden dat jij wel een krassen op je armen maakt ze vroeg ook als ze het mocht zien ze wauw het perse maar nu wilt ze het aan me ouders vertellen ik heb gezegd dat ik echt niet wauw dat het verteld werd en ze zei dat ze er over na zou denken en morgen krijg ik dus te horen water gaat gebeuren en heb ik weer een gesprek met haar wat kan ik doen en wat kan ik morgen tegen haar zeggen laat het zeker weten alle tips zijn welkom🤍

Hoi,

Ik ben misschien een beetje laat. Hoe was het? 

Je moet wel weten dat die je in elk geval alleen maar wil helpen, dus als die het tegen jouw ouders verteld, is dat omdat ze denkt dat dat het beste is voor jou. Het kan inderdaad wel vervelend zijn voor jou, maar het komt wel goed, geloof mij. Ik denk niet dat je ouders boos zouden zijn daarom. Eerder ongerust ofzo, maar niet boos. 

Wat je haar moet zeggen? Dat kan ik moeilijk voor jou bepalen. Ik denk dat je mag vertellen waar jij je goed bij voelt en wat je maar kwijt wil😉 

Je mag natuurlijk ook altijd schrijven op het forum als je iets kwijt wilt of chatten met de kindertelefoon.

Wil je me misschien nog een update geven? Dat zou ik erg fijn vinden!

 

Liefs, Salaam


Hey salaam dankjewel voor je reactie je had gevraagd om een update hier is die dan ze heeft het gelukkig niet aan me ouders verteld me ouders zijn de laatste tijd erg agressief en daarom durfde ik het ook niet te vertellen die vrouw wist er al wel wat van en heeft vorig jaar ook een veilig thuis melding gedaan en dat heeft ze deze keer ook gedaan maar ze gaat gelukkig niet met me ouders praten en voor de rest heeft ze nog gekeken naar me armen benen en buik en hebben we het nog ff gehad over het weekend hoe die was gegaan als het een beetje rustig was thuis en dat was het wel een beetje doei groetjes 👋🏻 en hou jullie allemaal sterk jullie kunnen het💪🏻


Hoi @Ikbenanoniem_jun24 ,

Het is echt spijtig dat je ouders de laatste tijd agressief zijn. Is er iemand waar je dan terecht kunt en waar je je dan veilig voelt? Dat lijkt me wel belangrijk. 

Heel fijn dat het gesprek zo goed ging!

 

Liefs, Salaam


Reageer