zelfbeschadiging


Reputatie 7
Badge +7

Hoi mensjes,

ik heb mezelf gister een beetje uitgeleefd op mn pols. Ik weet dat dat niet goed is, ik ben er ook soort van mee gestopt:) maar ik heb dus gym morgen en normaal hou ik mijn trui aan maar we krijgen een speciale les die heel intensief is, dus dat kan niet, het is echt veel te heet om lange mouwen aan te houden. Maar mijn pols ziet er nu dus niet zo fraai uit en ik weet niet wat ik moet doen. 
Mijn gym docent is mijn mentor en ik denk niet dat hij het aankan als hij er achterkomt dat ik mezelf pijn doe. 
wat kan ik het beste doen?

(sorry, ik weet dat hier al heel veel topics over zijn dus excuses dat ik er nog eentje over maak..)

kwakend1tje


16 reacties

Reputatie 7
Badge +7

PS. Ik mag ook geen armbandjes of zo om en ik heb geen make-up..

Reputatie 7
Badge +9

Doe misschien erg veel verband over je hand en pols heen en zeg dat je jouw pols licht hebt gekneusd en daarom in het verband zit.

Of zeg dat je een blessure hebt opgelopen ofz.

Veel succes!!
Groetjes, Sano07

Reputatie 7
Badge +7

Ja maar het is dus zegmaar helemaal vanaf mn hand tot aan mijn elleboog dus ik weet niet of het er awkward uit ziet als ik dat helemaal ga inpakken met verband.. maar dankjewel!! 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @kwakend1tje,

Heb je een kat? Dan kan je zeggen dat je kat je gekrabd heeft op je arm. Ook zou je een verband om je arm kunnen doen, of een wit shirt met lange mouwen onder je gym shirt aan kunnen doen. 
 

Hier is een topic met alternatieven voor zelfbeschadiging: 

Alternatieven zelfbeschadiging

Hoop dat je hier iets aan hebt! 
 

xx Eenmeisje004 

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Oohja dat zei ik vroeger ook altijd idd want ik heb een kat! Volgensmij heb ik die nog nooit bij gym gebruikt dus dat is wel een goeie, dankje!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi je hoeft geen excuses te maken hiervoor hoor !  En de tips zijn al goed, en ik wens je vooral toe dat je het niet  meer hoeft te doen of voelt dat je het moet doen :) ik hoop dat je dat lukt misschien met hulp .  Heel veel sterkte ermee !

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

@Eenmeisje004 

heey, 

ik zag dat je een topic had gemaakt over waar ik ben gebleven, dus hier nog even een duidelijk antwoord:

zoals je misschien in dit topic al leest gaat het momenteel niet fantastisch met me, ik weet niet goed wat ik moet doen, ik heb stress van school en ik zie alles gewoon even niet meer zitten. 
het lijkt me niet verstandig mensen te helpen, omdat ik niet goed weet of ik iemand dan help of juist verkeerd advies geef, omdat ik op dit moment dus best wel somber in mijn leven sta en het is natuurlijk niet de bedoeling om deprimerende berichten te plaatsen want daar help ik niemand mee. ook nu met al het gedoe op het forum is het even teveel aan het worden dus ik neem even wat gas terug. 
de staking was voor mij eigenlijk puur toeval want ik ging dus sowieso even soort van stoppen, maar ik ben dus niet alleen vanwege de staking gestopt. 
ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd;) 

en ik kom vast ooit wel weer terug, ik weet alleen niet wanneer maar ik zal ooit terug komen. Misschien morgen, misschien over een paar weken.. 

Groetjes,

kwakend1tje

PS. Dat ik ‘gemist’ word vat ik eigenlijk wel op als een complimentje, dus bedankt daarvoor hahaha

Zeg dat je gevallen bent

Gestruikeld over iets

 

Luna

Reputatie 7
Badge +19

Heyy @kwakend1tje Wat jammer dat je je zo voelt we hebben/zullen je missen. Ik hoop je snel weer te zien want er gebeurd een hoop

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik hoop dat je gauw weer kunt komen en je kan ook altijd over je eigen dingen hulp vragen hoor :)  wel heel lief dat je vooral anderen wilt helpen maar we zullen ook jou helpen tenminste ons best doen 😊 maar als je je tijd nodig hebt respect hoor maar dan weet je iig dat we je missen en dat je hier heel graag wordt gezien !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

Aah heel lief, dankjewel! 
ik heb over 2 weken toetsweek, daar ga ik me nu proberen op te focussen.. dus ik denk/hoop over een week of 3 wel weer echt actief te zijn, misschien ben ik wel af en toe online maar niet zo veel meer als eerst. 
ik mis jullie ook!! ik probeer wel minimaal 1x per week online te zijn:)

Reputatie 7
Badge +9

@kwakend1tje veel succes met je toetsweek en tot dan!

Reputatie 7
Badge +14

@kwakend1tje veel succes met de toetsweek. We missen je! <3

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

Ja succes met je toetsweek

Reputatie 4
Badge +1

Hoi mensjes,

ik heb mezelf gister een beetje uitgeleefd op mn pols. Ik weet dat dat niet goed is, ik ben er ook soort van mee gestopt:) maar ik heb dus gym morgen en normaal hou ik mijn trui aan maar we krijgen een speciale les die heel intensief is, dus dat kan niet, het is echt veel te heet om lange mouwen aan te houden. Maar mijn pols ziet er nu dus niet zo fraai uit en ik weet niet wat ik moet doen. 
Mijn gym docent is mijn mentor en ik denk niet dat hij het aankan als hij er achterkomt dat ik mezelf pijn doe. 
wat kan ik het beste doen?

(sorry, ik weet dat hier al heel veel topics over zijn dus excuses dat ik er nog eentje over maak..)

kwakend1tje

Ik heb hier paar tips om met zelfbeschadiging te stoppen, het is mentaal, en fysiek niet goed..

 

Alternatieven voor Zelfbeschadiging

 Ik hoop dat dit werkt, groetz Penny

('penny is out!')

 

 

 

Reputatie 4
Badge +1

Aah heel lief, dankjewel! 
ik heb over 2 weken toetsweek, daar ga ik me nu proberen op te focussen.. dus ik denk/hoop over een week of 3 wel weer echt actief te zijn, misschien ben ik wel af en toe online maar niet zo veel meer als eerst. 
ik mis jullie ook!! ik probeer wel minimaal 1x per week online te zijn:)

Veel succes ermee :)

Reageer