Skip to main content

Hey

Ik doe aan zelfbeschadiging maar ik wil niet stoppen. Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom ik het doe maar het voelt als een uitweg ofzo om even alles te vergeten. Maar ik vind het echt vervelend als er overal krassen op mijn lichaam staan vooral tijdens gym ik moet dan een mini pakje aan en dan zien ze alles dus ik probeer te minderen. Ik heb vervangende dingen geprobeert zoals op je zelf teken waar je jezelf wilt beschadigen maar niks werkt. Ik wil gewoon mezelf kunnen beschadigen en dat niemand er iets van merkt iemand tips ? 

Sporten en dan vooral fietsen en lopen is mijn manier van zelfdestructie, ik ga gewoon door totdat ik niet meer kan en bijna met knikkende knieën het laatste stukje naar huis moet. Misschien is er een (vecht)sport waar je iets mee kan doen? 
 


Je kunt niet zomaar een uitweg zoeken om het te stoppen of te verbergen. Er zit een reden achter dat je dat doet. Je moet op een bepaalde manier gevoelens kwijt.  De enige vraag die daarbij hoort is, wat wil je de wereld vertellen?

Praat er met iemand over alsjeblieft.

 

Liefs


Reageer