Skip to main content

zelfbeschadeging

  • January 25, 2022
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

hey, 

ik doe nu al een tijdje aan self-harm (zelfbeschadeging) een paar vrienden van mij weten het al. Ik wil het alleen graag aan iemand vertellen, zoals een mentor of mijn ouders. Ik vind het alleen heel lastig om er over te praten met mensen die ik ken. Ook vind ik het heel vervelend om het steeds te moeten verbergen (al helemaal als het zomer is, dan draag ik meestal lange mouwen). 

Dus heeft iemand tips voor hoe ik het het beste kan vertellen of hoe ik hulp kan zoeken? 

 

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 21, 2026

Hey, ik weet dat je dit al even geleden hebt gepost, maar ik antwoord toch.

Om het makkelijker te maken kan je misschien een brief schrijven en die geven, dan weet je zeker dat je alles kan zeggen wat je wil zeggen zonder onderbroken te worden en hoef je op dat moment niet zelf het te zeggen. Ik weet hoe lastig het is, maar het komt goed en je kan het