Skip to main content

hey ik zit effe in een probleem

ik zit net op de middelbare school en ik heb Kapot veel stres. ik had met iemand maar die haat me nu… ik weet niet hoezo maar ze zei ook dat ze nooit van me hield

ik weet echt niet wat ik moet doen want ik ben gewoon in elkaar getrapt voelt het

hoi lieve ​@le_ff,

ik snap dat je het zwaar, als je wilt kan je met de kindertelefoon appen of bellen.  jezelf snijden is niet oke en probeer alsjeblieft met iemand te gaan praten!

Nadat je verkering hebt gehad met iemand is het natuurlijk raar om elkaar weer te spreken enzo.  vraag anders aan haar waarom ze je haat om haar beter te begrijpen, over dingen die zijn gebeurd. (beetje onduidelijk maar kan niet echt duidelijk maken) 

wens je veel sterkte💖

heel veel liefs van,

nachtbloem

dankje voor advies❤️

hoii

zoals ​@Nachtbloem261  ook all zei kan je proberen met haar te praten en duidelijkheid te scheppen.

mijn relatie ging een tijdje geleden ook uit zonder dat ik precies wist waarom (ze zei alleen dat ze me all heel lang leuk vond ofz) en ik had daar ook erg veel verdriet ik dacht ook echt dat de wereld instorte (daar is ook nog een toppic van miss help het om daar even te kijken naar het advies van anderen?)  en ben me daarna ook weer gaan pijn doen. het gaat nu beter met me, ik weet nog steeds niet waarom het uit ging en all die dingen maar het gaat wel beter. ik hoop dat je hier iets aan hebt heel veel sterkte en geluk!!!

Liefss F

Reageer