Skip to main content

Hai ik ben een meisje van 12 net gestart met de middelbare school. Het lukte me niet om mijn woede en verdriet onder controle te houden dus ging  ik mijzelf krabben, bijten en knijpen uit eindelijk gingen mensen dingen zien en begon het minder de pijn in mijn hoofd weg te halen. Dus ging ik mezelf snijden vlak naast de rand van mijn onderbroek zodat niemand het ziet. Ik denk slecht over mezelf en zit op de rand van overgewicht ik heb nergens zin in en heb geen energie.  En soms zelfmoord gedachten. Ik heb niet echt een reden voor mijn gedrag maar zou ik depressie hebben. Pls hebben jullie tips, ik wil me weer normaal voelen. 

Hoi @Abelle

Wat rot om te lezen dat je zo slecht over jezelf denkt. Knap dat je de stap hebt gezet om je gevoelens en gedachten hier op het forum te delen. Mocht je je verhaal anoniem willen delen dan kun je ook iedere dag van 11:00 tot 21:00 bellen met De Kindertelefoon (0800-0432) of met ons chatten. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon


Hoi @Abelle

ik heb een tip wnr je wilt stoppen met sh

als je ooit een keer nagedacht om sh te doen was je gezicht eerst om fris te voelen

tweede als dat niet lukt denk aan hoeveel mensen die jou leuk vinden 

het kan iedereen zijn je ouders je vriendinnen ook je eigen huisdier want hun willen je niet kwijt.

of je knuffelbeer :)

ik hoop dat dat helpte en dat je beter word

groetjes murf

 


Reageer