Skip to main content

TW!! EETSTOORNIS EN PESTGEDRAG

Nou zelfs 3 jaar laten nogsteeds mega onzeker,

k heb mezelf nooit echt knap gevonden en dit kwam voornamelijk door andere mentale problemen, het internet en opmerkingen van andere. Ik weet ook wel dat knap voor iedereen iets anders is maar het lijkt wel alsof iedereen dezelfde mening over mij heeft.

Vaak waren het kleine dingen die over mij werden gezegd die me veel pijn deden, dingen als een basic zei is echt lelijk maar ook dingen als oh ze staat op 2 in mijn bsf lijst, andere mogen dat niet zien en me dan vervolgens blokkeren.

Maar ook worden er vaak grappen gemaakt over de grootte van mijn borsten en billen, ze noemen me plank en er worden opmerkingen gemaakt als: ach ja als ik een relatie met jou wil kan ik net zo goed een plank daten.

tekst aangepast door de kindertelefoon i.v.m regel 6; triggerende details verwijderd

Mijn eetstoornis maakt dit echt zoveel lastiger voor me ik weet dat ik al dn ben maar voor mijn gevoel ben ik pas mooi als ik ondergewicht heb, mijn hele leven hangt af van kcal en gewicht, ik wil ook gewoon mooi zijn zoals de rest. Maar hoe kan ik eindelijk mooi worden of me gewoon fijn voelen in mijn eigen lichaam?

Alvast bedankt🌸💋

Hoi @kiratjeeeeeee ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Ook zou je kunnen kijken op Home - 99gram.nl, alles over eten, gewicht en uiterlijk als je meer wil weten over eetstoornissen en hoe ermee om te gaan.

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Marieke / De Kindertelefoon

Reageer