Skip to main content
Vraag

zelf beschadigiging in verband met vriendinnen

• February 9, 2025
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

geheimmaarhetdoetpijn
Forum|alt.badge.img

Hai, (trigger warning voor degene die gevoelig zijn voor zelf beschadiging verhalen)

Ik had een paar maanden geleden nog sh gedaan, op mijn arm. Ik deed natuurlijk elke dag een lange mouw aan. Op gevemoment zat ik met me “vriendinnen” in engels en rolde me mouwen naar beneden toen ik me hand opstook.  Me vriendin pakte me hand en zei “ wat is dit?” ik zei dat het me kat was omdat ik hun niet vertrouw. De ene vriendin ging lachen en wegkijken en de andere was een mix van bezorgd en disgusted.  Natuurlijk had ik een halve paniek aanval en ging na de les naar huis toe.  En na een dag hoorde ik dat mijn vriendin achter me rug roddelde omdat ik het voor aandacht deed. Ik heb het sinds toen niet meer gedaan, ik Ben er look niet verslaafd aan denk ik. Maar ik Ben bang dat mensen mij judgen.

Dankjewel voor het luisteren

als je probleempjes heb kan je altijd bij mij komen

groet,

geheimmaarhetdoetpijn

1 reactie

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 9, 2025

Hi ​@geheimmaarhetdoetpijn 

Wat rot dat je je zo voelt!

Tip1: Onthoud dat je het er altijd over kan hebben. Of wat je ook kan doen is dat je gewoon naar je moeder/vader gaat en gewoon een knuffel geeft. Je kan je uitleggen hoe je je voelt of gewoon zeggen dat je gewoon een knuffel nodig had. 

Tip2: als je je een beetje down voelt is het beste wat je kan doen om een comedy te lezen/kijken, maar in ieder geval geen shorts. (Dit weet ik niet zeker) Als je dingen kijkt als Am I THe Jerk? Dan zijn dat gewoon zielige verhalen en daar worden sommige gewoon verdrietig van. Gewoon iets leuk ofzo. (AliA) 

tip3: Als je “vriendinnen” de hele tijd dingen over je gaan zeggen dan zou ik andere vriendinnen zoeken. Jij zij dat zij zeiden dat je dat deed om de aandacht te trekken. Nou zou ik even zeggen dit doe je niet zomaar. Als zij dat zeggen zijn het zelf gewoon dramaqueens aka mafketels. Vriendinnen horen niet zomaar over je te praten. Ik weet niet hoe jij je erover voelt, maar probeer andere meisjes te vinden die wel leuk zijn. Niet kinderen zoals hen.

tip4: je kan als je even niet meer kan kan je ook je kussen slaan.

ik hoop dat dit hielp (tip4 hoeft niet hoor als je medelijden met het kussen hebt)

Sanmari