zeemeermin

  • 22 February 2014
  • 13 reacties
  • 659 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Ik zit al heel lang ket deze vraag:
Bestaan zemeerminnen?
Veel mesen beweren dat ze er ooit een paar hebben gezien, maar isdat bewijs?
En als iemand weet of ze bestaan? Hoe word je het dan?
Dit is misschien een rare vraag, maar ik zit hier echt mee

Groetjes van Girl.Dai

13 reacties

Ik weet niet of ze bestaan & hoe je er 1 zou worden maar hoezo zit je er zo mee? Ik wil je wel graag helpen!
het enigste wat een feit bij mij is : ik zou een moord doen om onderwater te ademenen, al die stilte! geen auto's geen geschreeuw, heerlijk!
Klopt lijk mij ook heerlijk jammer dat het waarschijnlijk niet zo werkt
ik ook!! FF iemand reageren die t antwoord weet 
Ik ben bang dat daar geen antwoord op te vinden is :3
Ik zou zeggen dat ze niet bestaan. Ik heb er offcourse wel een verklaring voor.
Vroeger in de tijd van de piraten en kolonies dachten zeemannen dat ze zeemeerminnen zagen aan de kust van Tropische eilanden. Nou ik weet niet hoe die zeemannen erbij zijn gekomen maar het waren geen vrouwen met een vissenstaart maar robben (te vergelijken met zeehonden).
En nog over dat zelf onder water leven.... Wij mensen kunnen de sterke waterdruk in zee niet aan en worden dan helemaal platgedrukt.

Greetz EmoWolfje
Er is vroeger wel een soort van aap geweest met een vissenstaart en dus een soort zeemeermin, ik weet niet wanneer die geleefd hebben ik kan me alleen nog vaag herinneren dat we met school in n museum het daar ooit over hebben gehad en dat ervan tekeningen hingen. Of ik heb dat gedroomd wat ook nog kan 😳.

xxx
Ach dromen mag altijd! Waarschijnlijk zullen we het nooit officieel weten! Maar zo kan iedereen wel blijven dromen!
Met zekerheid kan ik het niet zeggen, maar gezien de evoluties en de theoriën van onder andere Darwin bestaan ze niet. Er zijn ook nooit sporen gevonden die verwijzen naar het leven van een zeemeermin. Er zijn echter nog wel wateren waar geen bio-organisch onderzoek is verricht en waar mogelijk nog wel onbekend leven zich verschuild, maar die kans is miniscuul.

R1
Zeemeerminnen bestaan niet, helaas. Hoe ze bedacht zijn weet ik niet. Misschien heeft EmoWolfje gelijk met haar theorie. 
Over recentere waarnemingen heb ik wel een kloppende theorie: mensen willen graag een zeemeermin zien. Als je zoekt naar iets specifieks, als een zeemeermin, is je brein er helemaal mee bezig. Als je dan iets ziet wat je niet direct kan plaatsen, vult je brein automatisch in waarnaar je zoekt. Hetzelfde geldt met allerlei legendes als bijvoorbeeld het monster van Loch Ness. Toen men in het meer dingen zag wat niet geplaatst kon worden ging men er al snel van uit dat het het monster was.
indrukwekkend he? Ons brein.
Met zekerheid kan ik het niet zeggen, maar gezien de evoluties en de theoriën van onder andere Darwin bestaan ze niet. Er zijn ook nooit sporen gevonden die verwijzen naar het leven van een zeemeermin. Er zijn echter nog wel wateren waar geen bio-organisch onderzoek is verricht en waar mogelijk nog wel onbekend leven zich verschuild, maar die kans is miniscuul.

R1



Dat kan je nou wel heel bijdehand zeggen maar in pirates of the caribean heb ik ze toch echt gezien hoor....... en je kna er een worden door je benen af te zagen en een goudvis op te eten. uiteindelijk krijg je dan vinnen en kieuwen.
Met zekerheid kan ik het niet zeggen, maar gezien de evoluties en de theoriën van onder andere Darwin bestaan ze niet. Er zijn ook nooit sporen gevonden die verwijzen naar het leven van een zeemeermin. Er zijn echter nog wel wateren waar geen bio-organisch onderzoek is verricht en waar mogelijk nog wel onbekend leven zich verschuild, maar die kans is miniscuul.

R1



Dat kan je nou wel heel bijdehand zeggen maar in pirates of the caribean heb ik ze toch echt gezien hoor....... en je kna er een worden door je benen af te zagen en een goudvis op te eten. uiteindelijk krijg je dan vinnen en kieuwen.


Dat slaat echt nergens op ik95. FILM IS FICTIE! Praat niet over dingen waarvan je niets weet of als je hier bent om mensen lastig te vallen.

R1
Ik denk persoonlijk niet dat ze bestaan, al zou wel het wel cool zijn hahah. Maar als je wilt geloven dat ze bestaan hou ik je niet tegen .

Reageer