Skip to main content

Hallo, 

Een tijdje geleden was ik in een WhatsApp groepsapp gestapt en heb een aantal mensen privé geappt in de hoop om nieuwe vriendinnen te maken. Ik stuurde hun gewoon een berichtje zoals; hey, hoe is het?

Maar uiteindelijk werd ik uitgemaakt voor een stalker. Dit raakt me heel erg. Juist omdat stalken toch iets is als iemand opzettelijk lastigvallen? Dat deed ik dus helemaal niet.

En ik ervaar dit heel erg alsof dit het einde van de wereld is. Hebben jullie hier ervaringen mee? En wat adviseren jullie me te doen?  Ik zit er de hele tijd mee en doe net alsof dit super erg is.

Heyy

 

Hmm vervelend zeg..

 

Ik heb wel ervaringen met dat gevoel wat je omschrijft.. Soms alles een beetje te serieus te nemen.

 

Deze situatie is in ieder geval niet jouw schuld en je bent zeker geen stalker. Onthoud dat goed!

 

Het was goed bedoeld van je om nieuwe mensen te leren kennen, maar misschien is het beter om de personen die zo naar deden te blokkeren. Aangezien ze zo tegen je doen denk ik niet dat dit de geschikte personen voor je zijn dus is blokkeren misschien beter.

Dat geeft je denk ik ook wel rust aan je hoofd en hopelijk kan je het dan wat makkelijker achter je laten. Als het je echt heel erg dwars zit kan je er natuurlijk ook altijd met iemand over praten zodat er mensen zijn die je hopelijk gerust kunnen stellen.

 

Je zal vast en zeker nog wel nieuwe vrienden/vriendinnen leren kennen en alles komt zoals het komt!:slight_smile:

 

Groetjes,

NaamNietBekend


Reageer