ze nemen het niet serieus...

  • 22 April 2019
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoii,
ik heb over 2 weken mijn mavo examen.... ik heb nu 2 weken vakantie en ben super hard aan het leren natuurlijk. alleen als mijn ouders vragen of ik mee ga ergens naartoe zeg ik dat ik moet leren want ik heb gewoon echt nog veel te doen. alleen mijn ouders vinden het allemaal maar onzin omdat ze toch denken dat ik het haal enzo.... toewel het niet allemaal vanzelf gaat.... tuurlijk hoop ik dat ik het haal en ik heb er ook vertrouwen in maar ik moet er wel gewoon m'n best voor doen. alleen nemen mijn ouders het allemaal niet serieus.... en ik voel me hier gewoon heel erg kut over....

xx

2 reacties

Hey!

Ik snap dat je gefrustreerd raakt als je ouders het werk dat je ervoor moet doen onderschatten!
Je zou het hen nog eens duidelijk kunnen zeggen op een moment waarop ze je niets vragen, en zeggen dat je er echt gewoon voor wilt gaan. Je zou ook kunnen afspreken om een bepaald iets te doen na je examen.
Je cursus tonen kan ook een hulp zijn, omdat ze dan echt zien wat voor werk je moet doen.

Vergeet jezelf ook niet voldoende pauzes te geven!
Heel veel succes met je examens!

Groetjes
Lot
Reputatie 3
Badge +4
Hey,
Ik snap dat dat heel irritant... mijn ouders onderschatten ook altijd wat ik doe 😕

Al is het wel belangrijk dat je leuke dingen gaat doen, afspreken met je vrienden en gewoon je hobby's blijft doen. Als je namelijk constant aan het leren bent en er niks tussen doet of korte pauzes neemt dan ga je het niet opslaan. Ik snap dat je druk bent en dat je je druk maakt om je examen, wie niet? En als ik dat korte stukje lees denk ik dat je je school serieus doet en dat is heel mooi van je. Dus ik denk dat je cijfers die je nu hebt ook goed zijn en als die goed zijn gaat het je gewoon lukken.

Dus ga leuke dingen doen, ga met je ouders mee, ga met je vrienden naar de film ofzo en vergeet school ff.

Ik wens je veel succes met je examen, het gaat je lukken!

Reageer