Skip to main content
Vraag

wrm is mn leven zo ongelukkig

• April 4, 2026
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

ghast
Forum|alt.badge.img+9

Hoi lieve forumleden,

Het is niet meer vol te houden, oprecht niet. Toen het ff wat beter ging, ging het na een paar dagen weer volledig mis. Van school tot hobby's lukt er absoluut niks: bij badminton word ik erop aangesproken dat ik niks kan, maar het probleem is dat ik een limiet heb en dat weten ze bij de badmintonclub ook, maar het lijkt ze niks te schelen, op school zijn mijn punten allesbehalve goed en ik durf ook niks meer te vragen aan mijn mentor na deze vreselijke proefwerkweek. Volgende week moet ik naar Duitsland wat dik 3 uur met de bus is en ik weet dat dat onmogelijk wordt om vol te houden, maar ik ben ook gw bang dat mn mentor teleurgesteld is in mn punten enz. en dan heb ik ook nog een oudergesprek over een week waarin wrs wordt uitgelegd dat mn inzet super hoog is mr de school het resultaat niet goed vindt en dus ik mag blijven zitten. Verder kan ik niet eens een relatie krijgen terwijl ik mssn volgend jaar al in de 5e zit, mn neefje zit in de 1e en veel meiden vinden m leuk en ik vind dat meisje in mn vriendengroep zo leuk mr dat gaat gw nie lukken want met wat k al heb meegemaakt is t zeker dat t een nee wordt. Verder lijkt t erop dat een meisje mn vriend leuk vindt; ze reageert "blij" op zijn grappen zoals: "wil je me raggen vnv?" en als ik iets zeg als "je ziet er goed uit vandaag" word ik vol aangevallen in mn DMs of genegeerd of zoals gisteren schreeuwde ze t gw door de klas ("Jij zegt nog raardere dingen sukkel"). Ik heb gewoon oprecht een knuffel nodig, maar die ik fysiek niet krijgen.... De enige die het iets lijkt te boeien is mn vriend, wat super lief is, maar het blijft zich mr opstapelen en t wordt onmogelijk om te handlen.

Sorry voor het zoveelste topic, het moest geschreven worden, want mn vriend is niet online en k bouw op hem wat ook zielig is mr k houd t gw nie.

Liefs,

ghast

2 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • April 4, 2026

Hi ​@ghast ,

Wat een stomme opmerkingen..😓 Heb je nog over hulp zoeken nagedacht? Ik gun je alle liefde van de wereld, en zou je heel graag willen helpen, maar ik denk dat ik/wij dat hier niet voldoende gaan kunnen.. ❤ 

Dikke knuffel (ja ik weet het, nog geen echte.. maar als ik dat had gekund kreeg je die 🫂)

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 4, 2026

Hey, ach wat naar allemaal, ik heb hetzelfde gevoel als ​@Cantaloupe .  Dan maar virtueel: 🫂♥️

https://www.kindertelefoon.nl/bellen

Tover 😘