Vraag

wrm ben ik zo'n teleurstelling

  • 11 March 2023
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 1
Badge

mijn ouders zijn altijd boos op mij ik heb mijn huiswerk niet op orde er wordt altijd tegen me gezegd dar ik lui ben en is een keer wat moet doen ik snap het gwn niet wat doe ik altijd verkeerd dat iedereen me haat 

 

ik ben net naar mijn kamer gegaan omdat dit de zoveelste keer is dat iedereen weer boos op me is 

alleen omdat ik zei dat ik geen zin in morgen had 

 

wrm ben ik deze jongen wrm ben ik deze teleurstelling


5 reacties

Badge

niet iedereen is boos op je,

ik ben niet boos op je!

Badge

hee ik snap het! ik heb voortaan ook echt vet veel ruzie! maar het komt goed. ookal heb je ruzie betekent het niet dat mensen niet van je houden! niet opgeven. praat anders een x met de mensen waarmee je ruzie hebt,  op een rustiger moment bijv. naar je ouders toe gaan en zeggen: hee ik vind het echt heel vervelend dat we de afgelopen tijd veel ruzie hebben. maar soms weet ik niet wat ik verkeerd doe! en dan kunnen ze je het mss uitleggen, begrijpen of helpen! 

geef nogmaals alsjeblieft niet op! 

succes! xx

hey,

Ik snap hoe je je voelt, ik heb de laatste tijd ook het gevoel dat ik veel verkeerd doe. Wat voor mij erg goed helpt is iedere dag minimaal 1 puntje op te schrijven waar ik trots op ben. Dit kan al iets simpels zijn zoals “ik ben er trots op dat ik vandaag 10 bladzijde heb gelezen uit dat ene boek” of “ik ben er trots op dat ik vandaag op tijd op school was”. Als je positieve dingen over jezelf op schrijft ga je vaak al positiever kijken naar dingen. Als je stap voor stap steeds meer punten opschrijft, zal je er al snel achter komen dat jij zeker geen teleurstelling bent!

hey,

Ik weet natuurlijk niet hoe oud je ben, maar het kan ook aan het puberen liggen. En daarmee bedoel ik niet dat de fout bij jou ligt , maar dat je houding anders is dan wat je denkt. Dit levert bij mij namelijk veel ruzie op.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

sterkte!

Badge

Yo

Misschien moet je eerst naar jezelf kijken en wat jij kunt veranderen. Indien dit niet lukt kun je het met de omgeving over hebben, de wereld veranderen begint bij jezelf 

Reageer