Skip to main content
Vraag

wou een zm poging doen

• July 9, 2025
  • 9 reacties
  • 123 Bekeken

Gekehenkie
Forum|alt.badge.img+9

Ik wou vanochtend een poging doen om mijzelf van het leven te beroven maar niet gedaan .

Ik wil verdwijnen voel me zo eenzaam ik word echt gek ik wil weg van deze planeet help me

Tekst aangepast door de kindertelefoon vanwege forumregel 6

9 reacties

Cato.db
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 9, 2025

heyy ​@Gekehenkie 

wat vervelend dat je dat wilde doen ik heb er zelf ook last van en ik kan je 1 ding zegen praat er over ook al denk je dat het niet helpt praat er over met iemand die je vertrouwt ik hoop dat het snel beter met je gaat en je kan ook naar de kindertelefoon bellen daar kan je ook heel fijn mee praten  veel sterkte 

liefs cato<3

Lotte_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • July 9, 2025

Hey ​@Gekehenkie,

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Lotte (De Kindertelefoon) 

Diana
Forum|alt.badge.img+11
  • Vaste gast
  • July 10, 2025

Hoi,

Wat naar voor je, dat je zo diep zit dat je geen uitweg meer ziet.  Ik kan je natuurlijk niet helpen maar je moet wel weten dat er zeker mensen zijn die om je geven, ook al laten die dat misschien niet altijd duidelijk merken.  Ik hoop echt dat je deze donkere periode goede doorkomt en ziet dat het leven te mooi en waardevol is om het zomaar weg te gooien.

Knuffel,

D

Gekehenkie
Forum|alt.badge.img+9
  • Topic-opener
  • Topper
  • July 28, 2025

Thanks voor jullie berichten❤️

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 1, 2025

wat rot dat je je zo naar voelt dat je zm wilde plegen. hoe gaat het nu met je? ben blij dat je het niet gedaan hebt, er zijn nog zo veel dingen om voor te leven. you can do it!

NN15000
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • August 3, 2025

Ja ga echt praten met iemand dat kan een grote opluchting zijn. 

Jij kunt dit  jij komt er zeker te weten boven  als je maar met iemand praat of schrijf echt een keer op wat je het meest dwars zit .

Gekehenkie
Forum|alt.badge.img+9
  • Topic-opener
  • Topper
  • August 3, 2025

Op dit moment gaat het slecht

Gayperson
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 1, 2025

Hiiii, 

Ik hoop dat je er nog bent. Bij mij mislukt het vaak aangezien ik ga denken morgen kan het beter zijn. Dat werkt alleen niet altijd. Soms heb je het gevoel dat het beter gaat, maar dan trekken anderen je weer dieper onderwater. Het voelt alsof je verdrinkt en jiemand merkt het als je weg bent. En dat mensen je steeds dieper trekken. Heel veel succes en wordt alsjeblieft ouder dan 17. Je kan het. Bij mij werkt het om te schrijven. Ik schrijf hoe ik me voel op een dag en dan gaat het beter. Heel veel succes🩷🩷🩷🩷🩷🩷

Gekehenkie
Forum|alt.badge.img+9
  • Topic-opener
  • Topper
  • September 12, 2025

bedenk gaat nu ook slecht <3