Skip to main content
Vraag

word alleen maar erger

• March 31, 2026
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy ik heb ongeveer een jaar geleden ook een topic gemaakt, maar sinds dien is alles eigenlijk alleen maar erger geworden.

eigenlijk thuis want school word ik niet meer gepest dus dat is fijn.

maar even terug voor wat ik kwam vertellen, thuis word het eigenlijk alleen maar erger, er is elke dag wel geschreeuw in huis en alles draait om m’n broertje, dat doet gelukkig alleen m’n moeder maar het is nog wel kut maar ik kan er niks aan doen.

Sinds een paar weken begint m’n stiefvader ook spullen naar me toe te gooien als hij boos is en hij zorgt er voor dat ik niet naar m’n vrienden kan, ook heeft hij m’n sneeën gezien en vind dat ik me aanstel en om aandacht vraag.

dus ja ik weet niet helemaal wat ik moet doen.

3 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • March 31, 2026

Hi wat vervelend 😓

Sorry weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen :(  Sowieso wil ik zeggen dat je hier op het forum altijd terecht kan en je kan ook bellen (0800-0432) of chatten met de Kindertelefoon. Het kan opluchten en ze kunnen je hulp bieden 🙃

Van mij krijg je een virtuele hug 🫂❤️

Liefs ♥︎

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • March 31, 2026

hi ​@just me wat naar om te horen. het is misschien niet de beste tip maar het kan helpen om hier met iemand over te praten bijvoorbeeld de kindertelefoon. hopelijk gaat het snel beter.

veel liefs vie💗

Hey, wat vervelend om te horen en een lastige situatie. Praat je er ook over met vrienden of klasgenoten? Wellicht kunnen zij wat voor je betekenen, dat is vaak al een hele opluchting.  Misschien kan je het ook bij je moeder aangeven als ze een vertrouwd persoon is om mee te praten? Dan kan ze misschien jouw gevoel begrijpen en zich wat aanpassen.

Liefs xx