Skip to main content

Hoi! Penny hier weer.

 

Ik maak me vreselijk zorgen over @wolfgirl12 

 

Ze is al bijna een maand weg, en ze had ook suïcidale gedachten en lastige ouders.

 

Straks is ze gebant, of heeft ze toch zelfmoord gepleegd, of haar ouders zijn er achter gekomen dat ze dit alles vertelde op het forum.

 

Kan iemand mij helpen? 

 

('penny is worried..')

Nu je het zegt inderdaad ik maak me zorgen maar denk niet dat de ktf antwoord geeft.

Wilhelmavemela.


o heyyyy k was echt lang ni online want k mocht ni op leptop enzo nu is het beter want k besef me dingen beter en heb me beseft dat ik wn goed ( volgens mijn ouders) moet gedragen dan is het leven bijna perfect!

Maak me vooral geen zorgen om me k ben gestopt met mezelf snijden enzo en heb ook een paar vrienden gemaakt zit nu in de 2 jaar van mijn middelbarescool en k doe VWO ben uiteindelijk wel nr die school in (plaatsnaam verwijderd door De Kindertelefoon) gegaan mr het geeft het het is best leuk en mn crush van  sinds groep 5 kwam dit schooljaar ook hiernaartoe dus k wil nu al helemaal ni weg !!

had in de eerste jaar een tijdje dat k alleen was enzo en problemen mr nu speel k het spelletje mee en is alles goed op school heb k een “beste vriendin” voor haar tenminste zijn we beste vrienden mr voor me gwn iemand om r=tijd mee te doden ni meer en heb opeens heel veeeeel vriendinnen gekregen sinds ik dit schooljaar meer mn zelf ben nben echt gelukkig en over thuis mn pa word boos om de kleinste dingen mr k zeg daarna srry enzo en doe zielig ( kan kapot goed accteren door mn ouders lol) en hij vergeeft me wel was er een heftige tijd mr nu ni meer wel zijn er problemen met de familie mr oke k leef er gwn mee mn belangrijkste levensles is gwn speel het speletje van de wereld mee anders ga je het nooit overleven;)


Reageer