Beantwoord

woedeaanvallen

  • 14 December 2019
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hey ik ben een meisje van 13 en heb sinds mijn 12 de last van woedeaavallen. Iemand tips hoe ik mijn woedeaanvallen onder controle kan houden?

icon

Beste antwoord door Anonymous 14 December 2019, 14:21

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Victoria :)

Je kunt misschien op het moment dat er een woedeaanval opkomt tot 10 tellen en daarin bedenken dat het beter is dat je geen woedeaanval kan hebben. Je kan ook mediteren of iets anders.

-Dr8gon99

Hey Victoria

 

Wat vervelend dat je last hebt van woedeaanvallen. Verstandig van je om hier om raad te vragen. 

 

Een groot hulpmiddel bij een woedeaanval, is ademhaling. Je concentreren op je ademhaling, ervoor zorgen dat het ritme op punt staat en dat je kalm in- en uit ademt, kan helpen bij de woede van je af te laten glijden. Het efficiëntst is om vroeg bij het opkomen van een woedeaanval aan je ademhaling te denken, zodat je vroegtijdig aan de slag kan met bewust ademen.

 

Heb je een idee wat deze woedeaanvallen zoal aanstoot? Eventueel zou je een lijstje kunnen maken met de aanleidingen van je recentste woedeaanvallen. Op die manier kan je je een beeld vormen van in welke situaties je op je hoede hoort te zijn. 

 

Het kan helpen om deze woedeaanvallen met iemand te bespreken. Een docent bijvoorbeeld, een familielid, of de huisarts. De kans is groot dat dezen je verder zullen kunnen helpen bij het zoeken naar een remedie. Heb je iemand in gedachten waarbij je terecht zou kunnen?

 

Groetjes

Kenshin

hey

 

ik heb best wel veel mensen in mijn omgeving met woede aanvallen. 

 

bij de meeste die ken helpt het om als op voelt komen dat je een woode aanval krijgt om even een minuutje uit de situatie te lopen om daardoor weer rustig terug kan gaan. 

 

ik zou idd zo als kenshin zij er met iemand over praten. 

 

groetjes blue

Reageer