Vraag

Woedeaanvallen

  • 29 September 2019
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Badge
Ik heb al sinds een tijdje ongeveer 1 keer per maand een grote woedeaanval. Ik kan dan om de kleinste dingen heel boos worden, en als ik dan boos word, moet ik mn agressie ergens kwijt. In een kussen slaan helpt niet, ik moet echt iets kapot maken. Ik krab mezelf en sla mezelf ook. Wat kan ik hier tegen doen

2 reacties

We zijn allemaal wel eens prikkelbaar, alleen als ik jou was zou ik een psycholoog opzoeken. Die kan jou helpen met hoe je er mee om moet gaan, en hoe je het kan voorkomen. Toen ik zelf een jaar of 10 was kon ik ook wel eens flink door het lint gaan, ik voelde ook ineens uit het niets alle woede opgekropt in me zitten. Als dat gebeurde ging ik ook mezelf beschadigen in plaats van die mooie grote vaas door het raam fl*kkeren. Maar door hulp te zoeken heb ik er geen last meer van. Het gaat de laatste 6 jaar hardstikke prima!

Veel sterkte en succes!
LVA
Badge
We zijn allemaal wel eens prikkelbaar, alleen als ik jou was zou ik een psycholoog opzoeken. Die kan jou helpen met hoe je er mee om moet gaan, en hoe je het kan voorkomen. Toen ik zelf een jaar of 10 was kon ik ook wel eens flink door het lint gaan, ik voelde ook ineens uit het niets alle woede opgekropt in me zitten. Als dat gebeurde ging ik ook mezelf beschadigen in plaats van die mooie grote vaas door het raam fl*kkeren. Maar door hulp te zoeken heb ik er geen last meer van. Het gaat de laatste 6 jaar hardstikke prima!

Veel sterkte en succes!
LVA

Bedankt! Ik loop al bij een psycholoog, dus ik zal het er met haar over hebben.

Reageer