Skip to main content

Hoi,

Zoals je misschien al weet voel ik me niet goed. Ik kan het ook niet goed uitleggen, ik voel me gewoon slecht. Mijn moeder denkt dat het weer beter met mij gaat sinds ik die ADHD pillen ben gaan slikken. Het gaat ook beter en ik zit ook wat beter in mijn vel maar het gaat nog steeds niet goed. Ik zal even  wat info wat ik nog nooi heb verteld volgensmij:

Ik ben gewisseld van klas omdat het niet goed ging in mijn vorige klas. Ik voelde me buitengesloten, raar, alleen, had (bijna) geen vriendin en werd een soort van een beetje gepest, eigenlijk meer plagen maar ik vond het echt niet leuk en vatte het erg naar op. Maar ik zat dus na de zomervakantie in een nieuwe klas. Ik vond/vind het een best leuke klas, in ieder geval veel leuker dan mijn vorige klas. 

Het verhaal waarom ik denk dat ik een depressie had/heb:

Ik heb volgensmij weleens topics aangemaakt waarin ik vertelde dat ik dacht dat ik een depressie had. Maar ik denk dus dat ik een winterdepressie had. Dat is een depressie die seizoensgebonden is. Ik was in de winter niet blij, ik was nier gelukkig, kon nergens van genieten, was altijd boos, wilde nooit afspreken met vrienden, had nergens energie voor en nog veel meer. Maar dat werd minder toen de lente begon, ik begon toen ook mijn pillen te slikken voor ADHD. Ik weet nog steeds niet of ze nou wel of niet werken.. maar dat is iets voor een andere topic. Ik weet niet of het überhaupt een winterdepressie/depressie ofzo was maar ik denk het wel. Ik weet dus niet of ik een normale depressie heb. ik weet niet of ik op dit moment een depressie heb.. Het gaat steeds beter met mij namelijk maar nog steeds niet goed. Weet iemand hoe ik hierachter kom? 

Bedankt voor mijn verhaal lezen:D En sorry voor het lange verhaal😅 

- Annoniem_meisje 

 

De beste manier om erachter te komen lijkt mij door het aan je huisarts te vragen, die kan je dan ook eventueel doorverwijzen voor hulp.


Reageer