Vraag

wil ik nog leven?

  • 22 February 2023
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

Badge

Ik heb al sinds begin van dit school jaar paniekaanvallen.( Angststoornis)

Ik kreeg het steeds lastiger ermee  ik begon mezelf een beetje pijn te doen en daarna werd het erger met verschillende scherpe voorwerpen. Ik kreeg nare gedachtens ik kon niet meer slapen want elke nacht dacht ik aan wat als ik dood ben... En dat soort dingen.

Onderweg en s' nachts denk ik aan manieren om dood te gaan. Voor mij gevoel kom ik steeds dichterbij dat ik het ook echt ga doen.

Ik wil niet dood maar opdat soort momenten nemen de nare gedachtens de 'macht'.

Ik vind het zo eng.

Maar ik wil gewoon niet elke dag mijn masker op zetten doen alsof alles goed gaat of helemaal breken door de vraag hoe gaat het ECHT met je?

Bedankt voor lezen

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

 

 

 

 

 

 

 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hoi, 

wat goed dat je je verhaal deelt, hier op het forum! 
 

wat vervelend, wel goed dat je hulp wilt! Je kan proberen te chatten of bellen met de kindertelefoon.
 

Of met www.113.nl. (24/7 beschikbaar). Weet dat er altijd betere oplossingen zijn dan de dood, ookal zie je dat misschien niet (altijd)! 
 

 

probeer het ook bespreekbaar te maken met je ouders/mentor/ander vertrouwenspersoon/docent ECT. 
 

naar de huisarts kan ook, die gaat je waarschijnlijk doorverwijzen naar een psychiater of dergelijke. Wat me in jou situatie sws een goed idee lijkt…

 

sterkte!
Mij_Niet_Gezien  

Badge

Haii @Noompie,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl

Groetjes en sterkte,

Anne (de kindertelefoon)

 

Badge

Ik heb al met mensen gepraat maar als nog gaat het steeds slechter dus zit ik steeds meer bij het moment om te doen

Reputatie 7
Badge +15

-onnodige quote verwijderd-

Ik hoop het niet🤞🏻. Ik weet echt heel zeker dat het beter wordt, het lijkt nu misschien niet zo, en dat begrijp ik, maar de goede tijden komen ook, ECHT! 
 

ik wens je heel veel sterkte, en een virtuele hug! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer