Vraag

wiet

  • 12 August 2020
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben een meisje van 14 en zit in de 3e en 1 van mijn beste vriendinnen heeft een wiet  verslaving ig. Ik wist al dat zij soms rookte en ik soms ook met haar, maar dit had ik nooit van haar verwacht. Ze heeft nu ook een vape en shit gekocht. Blijkbaar zit er een dealer bij mij op school en ik ga geen namen noemen. Maar hij verkoopt dat dus en nog meer dingen. Ik maak me veel zorgen om haar omdat ze 1x 5 joints op een dag heeft opgerookt omdat ze ´´stress´´’heeft maar dat is niet zo, want ik ben bijna elke dag bij haar en haar ouders zijn mega chill en ze haalt goede cijfers. Ik heb ook gevraagd waarvan ze dan stress heeft en ze zegt school. Het is vakantie en we hebben bijna geen school door corona..  Maar heeft iemand tips om het ten minste te verminderen. (ze drinkt ook al)

oke bye


3 reacties

Badge

Hoi

Misschien kan je doorvragen waarom ze nou precies stress heeft. Misschien lijken haar ouders chill en heeft ze het eigenlijk heel moeilijk. Bijvoorbeeld als er vriendinnen bij mij thuis zijn lijken mijn ouders ook chill maar als ze er niet zijn kan me vader ineens door z'n depressie door alles boos worden enzo. 

Sorry ik kan je hier niet zo goed mee helpen maar het komt vast allemaal goed. 

Groetjes Amélie

Hoi

Misschien kan je doorvragen waarom ze nou precies stress heeft. Misschien lijken haar ouders chill en heeft ze het eigenlijk heel moeilijk. Bijvoorbeeld als er vriendinnen bij mij thuis zijn lijken mijn ouders ook chill maar als ze er niet zijn kan me vader ineens door z'n depressie door alles boos worden enzo. 

Sorry ik kan je hier niet zo goed mee helpen maar het komt vast allemaal goed. 

Groetjes Amélie

Hoi Amélie, alsnog bedankt voor je hulp. Ik ga het wel vragen. 

Dankje <3

Badge

Hallo

Ik zou je niet zo druk maken over haar, hoe lastig het ook is. Het enige wat jij moet doen is verzorgen dat jij het niet gaat gebruiken. 

succes.

groetjes storm

Reageer