Wheel spinnen ja of nee?

  • 9 January 2023
  • 10 reacties
  • 119 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

wheel spinnen ja off nee 


10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Doe maar niks….. 😕

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 4
Badge +3

okay!

Wat is wheel spinnen?

Reputatie 4
Badge +3

ik spinde een wheel ja of nee wat belande op ja toen ik de vraag pleeg zelfmoord in voerde

ik spinde een wheel ja of nee wat belande op ja toen ik de vraag pleeg zelfmoord in voerde

Neeee!!!! Ni doen😭😭😭😭😭😭😭😭😫

wheel spinnen ja off nee 

Ni doenn😭😭😭😭!!!

Reputatie 4
Badge +3

ik ben door een hoop gegaan en jij?

Reputatie 3
Badge +1

@boywithdamage , Sana (niet echte naam) hier,

Ik snap dat wat ik nu zeg jou weinig boeit.. Maar kom op, er zullen altijd mensen zijn die van je houden, ze zullen het misschien niet laten zien, maar they rkly love u!  Ikzag dat je net ietsje ouder bent dan mij, en dat betekend dat je nog een heel mooi leven te gemoet gaat lopen! Stel je voor je pleeg nu ……… Misschien ga je wel mooie dingen missen, misschien krijg je later een mooie vrouw en kinderen. Je weet het niet. 

Het enige wat ik weet is dat er mensen om je gaan huilen als je zo doorgaat, jij denkt misschien van niet…

Vorig jaar heb ik ook een poging gedaan om ……. Te plegen, ik heb dit niet gedaan.. Ik dacht aan de mensen die kapot zullen gaan om mijn dood. EN DAT MOET JIJ OOK DOEN!

En je bent niet de enige die door veel sh*t is gegaan, als ik alle k*t dingen in mijn leven moet op noemen ben ik ook nog wel ff bezig. 

Ik denk gwn altijd, blijf leven om de mensen die jou haten een k*t leven te geven😘

Ondanks dat ik je niet ken, hou ik nu al van je, en IK weet dat JIJ het kan! 

Heel veel sterkte en succes van mij😘🤍🤍🤍

Reputatie 4
Badge +3

Thanks ik heb mijn mentor verteld dat ik vekracht ben

 

Reputatie 3
Badge +1

@boywithdamage WAT ontzettend goed dat je dat hebt gedaan🤭 Ik hoop dat zij er iets mee gaan doen! ❤️

Reageer