Vraag

what happend?!

  • 4 April 2022
  • 8 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

hoi ik ben even terug maar what happend in al die tijd dat ik er niet was @Zelle is terug jeeeej en @emmalove is weg geeeeeef uitleg uitgebreid graag ik ben kort terug maar ik kom er.

wilhelmavemela.


8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Je bent er !!!Omg wat fijn ! wat een opluchting ! 🙂 je wilt niet weten <3<3<3

ik heb tranen  (bloos) ik ben happy ! sorry maar ik ben echt opgelucht ! Ik ben zo benieuwd naar je verhaal :)

Groetjes en veel liefs Julian XXXXXX

Reputatie 7
Badge +4

Hey @wilhelmavemela  

Aangezien je aangeeft er kort te zijn: emmalove had al verteld te moeten gaan vanwege haar ouders en op een gegeven moment heeft ze gewoon haar account verwijderd, dus niet echt iets heel geks alleen heel jammer. 
Hopelijk heb je snel tijd om je eigen verhaal te vertellen

Groetjes DaVinci

Hoii @wilhelmavemela 

Je wilt niet weten hoe ontzettend opgelucht ik ben dat je weer online bent:))) ik maakte me echt zorgen om je:(( Als je tijd hebt vertel dan alsjeblieft wat er is gebeurt.. Ik ben zo zo zo zo blij dat je er weer bent. Ben je oke?? 

Gr. Anonniem_meisje

Hoi @wilhelmavemela ook ik ben heel blij dat je weer even online bent. Ik hoop dat alles goed met je is en dat je veilig bent. We hebben je heel erg gemist en we maakten ons allemaal zorgen om je, ik nog steeds wel een beetje dus ik hoop echt dat het goed met je gaat.

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben ook heel blij om je weer te zien @wilhelmavemela ! Ik dacht dat ik je zou verliezen!! Gelukkig niet maar wel Emmalove.. snik snotter.…

Ik mis haar... ze was zo lief tegen ons!! Laten we dat nooit vergeten! Misschien komt ze wel eens terug!<3 ooit... ooit..  ooit....lysm @wilhelmavemela 

Reputatie 5
Badge +1

@wilhelmavemela !!!!

Ik heb je gemist !!!!

Ik ben zo blij dat je terug bent !!!!! 😁😁😁😁

Ik weet niet wie Emmalove is, maar jammer dat ik haar niet kon ontmoeten 

Ik ben vandaag happy 

 

Zelle

Een happy girl 

 

Hey hey lieve @wilhelmavemela  wat fijn dat je er weer bent !!!!😘 nou ik zou vooral willen zeggen " what happend to you ??" 😉 

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +19

Match ik ga nog wel uitleggen in ander topic ooit

Wilhelmavemela.

Reageer