Vraag

welke stoornis heb ik?

  • 29 April 2022
  • 6 reacties
  • 199 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Het gaat niet goed met mij. Lees als je wilt hierover in mijn topic: het gaat weer slecht met mij, heel slecht. Ik zit niet meer lekker in mijn vel en het gaat niet meer goed met mij. Ik wil weten war er met mij aan de hand is. Ik wil het heel heel erg graag weten.. Hier zijn wat dingen die ik heb gemerkt aan mezelf. Misschien kunnen jullie vertellen over welke stoornis ik war meer onderzoek naar zou gaan mieten doen omdat ik daar (veel) symptomen van heb. Ik denk namelijk dat ik een stoornis heb maar ik weet niet wat. Ik wil het zo zo zo zo zo graag willen weten!!! Trouwens: ik heb ADHD en 80 tot 100 procent van de mensen met ADHD hebben/krijgen er nog een andere stoornis bij. De kans is dus erg groot dat ik er een heb. Mensen met ADHD zijn eerder vatbaar voor andere stoornissen. Hier zijn mijn symptomen:

-voel me alleen

-wil iemand die echt om mij geeft

-ik eet minder

-ik ben onzeker over bijna alles van mijn lichaam

-(bijna) elke nacht huilen

-voelt alsof niemand mij begrijpt

-wil niet meer geholpen worden, denk niet dat het nog zin heeft

-onzeker over mijn gedrag

-krijg veel commentaar

-zit veel op mijn kamer

-zonder me af van de rest

-bijna nooit meer blij

-het enige wat mij nog blij kan maken is een serie die ik heeeeeel leuk vind

-voel me stom

-verpest andere hun leven

-Ben irritant 

-voel me gewoon heel erg slecht

-er is een stem in mijn hoofd die bijvoorbeeld zegt: pak dat nu 3keer op dan zal er iets leuks gebeuren, doe ne het niet gebeurt er iets slechts 

-wil niet meer slapen

-wil niks meer

-zm gedachten (heel soms)

-huil zonder reden

-Voel me soms dik

-vind meself lelijk

Heel heel heel erg bedankt voor het lezen! Help me alsjeblieft ik wil weten wat er met mij aan de hand is. Dank je wel! Sorry voor de lange tekst

- Annoniem_meisje 


6 reacties

Reputatie 4
Badge +1

sociale angst stoornis is wat bij mij als eerste naar boven komt. misschien is dat het? maar je kunt ook baar de huisarts gaan met je klachten en alles opnoemen. 

sociale angst stoornis is wat bij mij als eerste naar boven komt. misschien is dat het? maar je kunt ook baar de huisarts gaan met je klachten en alles opnoemen. 

Hoii @kumpgoe ,

Heel erg bedankt! Ik heb het opgezocht en ik denk dat ik dat misschien heb.. ik moet er nog een keer goed naar kijken en misschien ook zo'n online test doen. Ik ga dat waarschijnlijk morgen of overmorgen doen. In ieder gevalproberen nog in de vakantie. Heel erg bedankt! 

- Annoniem_meisje 

Reputatie 1
Badge +1

Hoi

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes, 

Joram - De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +1

Ik zie dingen die voor komen bij depressie. Je schreef over het horen van stemmen die zeggen wat je moet doen, wel herken ik dit maar weet niet wat het is waarschijnlijk iets van angst. Angst kan makkelijk samen gaan met depressie gevoelens. Wel ben ik geen dokter of iets ik zou als ik jou was bij iemand langs gaan die verstand heeft over mental-health.

 

Reputatie 2
Badge +1

Hey annoniemen_meisje,

wat lastig zeg ik struggle ook met hetzelfde probleem.

Ik denk niet dat je een dwangstoornis hebt. Probeer er over te praten met mensen en wacht maar even af of het erger wordt

groetjes en veel sterkte

Reputatie 1
Badge

Hey. 
 

ik herken aaltal klachten maar volgens mij heb j een angststoornis of

Hoarding (vezamelsoornis) Hoarding is een van de verschillende soorten dwangstoornissen Vooral dwangstoornis maar heb je ook dat de dingen moet herhalen uit angst ?

 

bv. 
de trap oplopen en telkens 1 treden overslaan ui angst iets erg gaat gebeuren.
 

bv. 
licht knopje 3 keer aan en uit uit angst

Reageer