Vraag

welke materialen zijn het beste voor snijden?

  • 27 August 2020
  • 2 reacties
  • 135 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik weet dat dit niet echt een ideale vraag is en veel mensen me zullen stoppen maar ik vraag het toch. Deze vraag is alleen voor mensen die snijden.. maar welke materialen gebruiken jullie .

ik wil met deze vraag zeker niet mensen stimuleren om te snijden ik vraag deze vraag alleen voor mezelf omdat snijden me heel erg helpt (ga er aub dus niet aan beginnen!)

 

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon nav forumregel 9


Dit topic is gesloten

2 reacties

Ik wil iedereen er even op wijzen dat hoewel deze vraag, opzich best droog is gesteld, er gaat bloed vloeien. En dat mag niet, want op dit forum helpen we niemand aan zelfverwonding. Voor de goede orde aan iedereen: doe dit niet, met geen enkel voorwerp (okay een elastiekje accepteer ik nog), waarom niet? Het lost geen fuck op, en het werkt op een manier dat je steeds meer nodig hebt. Als een verslaving. 

Reputatie 4
Badge +2

Ik ben het eens met angovis, t schiet niet op. ik heb het zelf ook wel eens gedaan en het is de pijn niet waard. als je de pijn wil voelen ga dan een elastiekje op je huid laten knappen ofzo of n ijsblokje vasthouden. er zijn alternatieven