Vraag

welke luiers zijn goed

  • 3 May 2022
  • 4 reacties
  • 459 Bekeken

Badge

Ik plas vaak in me bed maar ik weet niet welke luier ik nodig heb ik ben 13 jaar welke luiers zijn goed pls help 


4 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb een tijdje Drynights geprobeerd die kun je bij de drogist kopen. Ik geloof dat Kruidvat ook eigen merk bedplas-broekjes had die zelfs nog iets beter zaten en iets meer opnamen. Maar omdat die steeds vaker doorlekten heb ik nu luiers van de apotheek.

Ik heb Tena maxi of ultima luiers met een plastik buitenkant en vier plakstrips, sindsdien heb ik geen enkele keer meer een lekkage gehad. Zelfs als ik een lange natte nacht had, of ‘s ochtends nog in mijn luier blijf heb ik geen lekkages. Niemand die er iets van ziet en bij ons thuis weet toch al iedereen ervan.

Heb je al lang last van bedplassen en welke luiers heb jij dan?

PS ik ben wel een meisje. Als jongen denk ik dat je je slurf naar beneden moet doen om niet te lekker misschien?

 

Groetjes!

Badge

Ik heb al best lang last van bedplassen en soms plas ik ook overdag ik gebruik zelf drynites maar die lekken snel en ik vroeg aan me ouders of we voor andere konden kijken maar dat willen ze niet.

Btw als ik me slurf naar beneden doe word ie gelijk stijf en dan past me luier niet meer door me lul

Badge

En met je slurf naar boven heb je gelijk een lekkage;)

beter naar beneden!

Badge

Ik gebruik DryNites

Reageer