Skip to main content
Vraag

Welke eigenschap van jezelf hoop je nooit te verliezen?

• July 26, 2026
  • 8 reacties
  • 135 Bekeken

Nootje1
Forum|alt.badge.img
  • Welke eigenschap van jezelf hoop je nooit te verliezen?

8 reacties

M.K.
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 26, 2026

Goede vraag, 

Mijn loyaliteit, naar God en andere die iets voor me betekenen. Daar zou ik niet zonder mee kunnen.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 27, 2026

Hey, ik denk dat ik vaak veel rekening met anderen houd en dat blijft hopelijk zo 😊 ze vinden mij altijd wel sociaal en behulpzaam. 

Liefs, Tover xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • July 27, 2026

Hey, dat ik niet gauw onzeker ben en mezelf durf te zijn (qua kleding en stijl en uitstraling zeg maar 🙃) ik ebn namelijk wel wat anders dan anderen maar ik trek me dus niks aan van anderen.

Liefs :)

Diana
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • July 27, 2026

Mijn optimisme, het geloof dat alles uiteindelijk wel goed komt.  (Ook al weet ik echt wel beter)

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 27, 2026

hi ​@Nootje1, wat een mooie topic!

ik wil de eigenschap zorgzaamheid niet kwijt want het geeft me een fijn gevoel om er voor anderen te zijn en voor ze te zorgen en het maakt me blij als anderen blij zijn.

mag ik vragen welke eigenschap jij niet kwijt zou willen?

veel liefs vie

OnlyMe
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • July 28, 2026

Ik denk dat het voor mij toch echt de koppigheid om mijn eigen paadje te bewandelen is. Zelfs als het zwaar is, ik wil me niet laten leiden door onzekerheden of alleen maar afhankelijk zijn van anderen, ik zal zeker om me heen kijken, maar uiteindelijk bepaal ik zelf welke kant ik op ga en ben ik niet bang om iets anders te doen dan andere mensen.

- OnlyMe

Anoniem_222
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 2, 2026

Dat ik altijd kritisch blijf, ik weet goed wat ik wil en hoe ik dat kan aangeven. 

Marcco
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • August 9, 2026

Dat ik mensen goed kan troosten ;-D