hoi,
Laat ik het maar gelijk zeggen ik heb eetproblemen
Ik heb eerst 2/3 jaar lang heel veel gegeten soms wel 1 of 2 pakken met koekjes, snoepjes of chocolade repen per dag!
Ik ben er alleen niet echt dik van geworden.
Ik ben er alleen wel verslaafd aan ik koop elkekeer weer heeveel maar ik kan er maar niet vanaf blijven.
Nu wil ik heel graag wat dunnere benen want ik vind die van mij best wel heel dik. Ik probeer dan ook af te vallen door zo weinig mogelijk te eten. Ik probeer bijvoorbeeld zo vaak mogelijk alleen te ontbijten met een heel klein beetje yoghurt en fruit. en ik eet eigenlijk bijna nooit meer lunch. En s’avonds een bord eten ik heb dagen dat dat goed gaat maar er zijn ook dagen dat ik dan juist smiddags weer heel veel dingen ga eten zodra ik thuis ben. Het is niet dat ik het dan daarna compenseer ofzo, Maar dan ga ik gewoon weer verder met zo min mogelijk eten. Nou begon het mijn vriendinnen op tevallen dat ik niet meer at op school en als ze dan iets zijden er van dan zij ik weer dat ze niet hoeven te denken dat ik anorexia ofzo heb.. Nou heeft een van mijn vriendinnen vertelt dat ze anorexia heeft in een berichtje van een groep met vriendinnen en ze heeft er ook ingezet dat ik echt moet oppassen met dat ik niet minder moet gaan eten of niet. En dat ze zich zorgen maakt dat het dus zo in mijn hooft zat dat van anorexia. Maar ik weet nu niet of ik dat heb of wat voor een eetstornis ik dan nu heb want ik weet we zeker dat ik er een heb.