Vraag

Weglopen van leefgroep???

  • 29 December 2022
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Yoo misschien hebben jullie m'n vorige topic al gelezen. En anders: check hem nog even.

Weet iemand wat er gaat gebeuren als ik wegloop van m'n leefgroep? Kom ik dan meteen bij halt terecht of eerst bij de politie ofzo? Ik hoor graag wat jullie denken. 

~ Joachim


2 reacties

Badge

Nee niet doen!! Ik he  je andere niet gelezen maar nooit weglopen! Ik weet niet of je in een open of gesloten jeugdzorg zit, maar als je in een open zit ga je dan sowieso naar een gesloten. En daar is het 10.000× slechten. Ze hebben isoleercellen, gebruiken een handgreep en je word er legaal "mishandelt". Je kan veel beter met je voogd praten of je kan veranderen van inrichting. Ten slotte gaan ze als je binnen een uur niet bent gevonden de politie inlichten en word er een Amber Alert verstuurd. De politie gaat naar al je vrienden en familie een haalt hun huizen overhoop opzoek naar jou. En ze vinden je hoe goed je je ook verstopt vaak nog binnen 24/36 uur. Het is het risico niet waard.

Denk niet dat ik je niet begrijp, ik (13f) woon zelf ook bergeleid in een open jeugdzorg voor 3 jaar nu.  Maar er zijn altijd betere opties dan weglopen!

Heel veel sterkte

XxWouldNotBeMexX

Je komt dan denk ik uiteindelijk gesloten te zitten en dat is echt geen lolletje.  Je ziet er ook niks mee op,  dus ik zou het niet doen. 

Reageer