Weglopen van huis

  • 19 January 2023
  • 6 reacties
  • 98 Bekeken

Badge

Ik ben op het punt gekomen dat ik niet meer naar huis wil ik ben bang want ik geb het laatste jaar huer zi veel traumas opgelopen, het voelt gewoon niet meer als thuis en ik wil gewoon zo graag weg hier


6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Liot.xd , wat erg! Waar ben je nu!? Is de school nog open?! Kan je met een vriend(in(!) mee vandaag… zorg wel dat je je ouders laat weten waar je bent…. En waarom wil je niet naar huis?! Wat zijn de trauma’s trouwens , wil je dat zeggen?! Bel anders even met DE KINDERTELEFOON(!) Hier heb je een linkje of chat mer veilig thuis

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +15

M’ n reaktie is in de checkkkkk….

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 3
Badge +1

Hii,

is het geen idee als je met www.kindertelefoon.nl chat/belt? misschien kunnen zij je vertellen wat je het beste kan doen, alleen ik kan je vertellen uit ervaring dat weglopen geen goed idee is.

lieve @Liot.xd wat vervelend om te horen.. :( 

ik weet het hele verhaal niet , maar alsnog ga ik je proberen te helpen.

allereerst, je moet ergens slapen vannacht. ga alsjeblieft niet buiten zijn in de avond, want hiermee breng je jezelf echt in gevaar!! er lopen s nachts rare mensen buiten (soms overdag tho). Ga alsjeblieft naar familie of vrienden.

laat iemand die je kent weten waar je bent!! je ouders, familie en vrienden kunnen zelfs de politie bellen om je te vinden. ze zijn vast erg bezorgd!

je moet echt ergens heen want je kunt niet buiten hangen!

hoe gaat het nu met je?? ben je al thuis??

 

heel veel sterkte,

ik ben er voor je!!

 

 

liefs emma

Reputatie 1
Badge

Er kunnen veel redenen zijn waarom iemand niet meer thuis wil wonen. Sommige mensen willen meer onafhankelijkheid, terwijl anderen conflicten met hun ouders of andere familieleden hebben. Het is belangrijk om met iemand te praten over je gevoelens en om te onderzoeken welke stappen je kunt nemen om je situatie te veranderen.   Als je wilt praten laat een berichtje ik reageer snel 

Badge

Hi,

Wat naar voor je :(. Je hoeft natuurlijk niet te reageren maar ben je wel veilig. Of ben je wel bij iemand? Ookal zijn je ouders slecht voor je en zorgen ze niet voor je, moet je wel zorgen voor je zelf💗 Wees voorzichtig en ik hoop dat alles goed komt💗 echt waar!

Reageer