Skip to main content
Vraag

weglopen en depressie

• April 8, 2026
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

hey iedereen ik zit de laatste tijd niet echt lekker in mijn fel mijn beste vriendin is verhuisd en ik voel me daar heel slecht over ook is de relatie tussen mij en mijn vader heel vervelend hij praat nauwlijks met me en zo wel dan is hij boos of zegt hij dat ik aan mijn werk moet als in klusjes enz en als ik even zit word hij helemaal lijp ook word hij boos als ik 2 tellen op mijn telefoon zit in zijn bijzijn dan pakt hij hem af voor 2 weken en heb ik huisarrest ook is het wel duidelijk dat hij mijn 2 jongere broertjes meer mag dan mij zelfs mijn nicht zei he … hz deed je vader zo raar hij lachte toen je broertjes even wat vroegen maar toen jij kwam veranderde zijn hele mood en keek die gelijk boos. ik zit hier heel erg mee en wil graag weg hier iemand tips voor weglopen ofz en te stoppen met sh?

1 reactie

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • April 9, 2026

Hi, wat naar allemaal dat het zo gaat thuis😓 Geloof me SH en weglopen zijn echt geen oplossingen. Ik heb ook SH gedaan en het levert echt niks op. En ook heb ik wel een tijdje met gedachtes om weg te lopen/zm gedachtes gezeten. 

Ik ga geen tips voor weglopen geven, dat is echt niet goed. Want wanneer je het wel zou doen: waar ga je heen? Waarschijnlijk word je al heel gauw teruggevonden:/ 

Je kent wel met de Kindertelefoon bellen/chatten. Dat is helemaal anoniem en ze kunnen je helpen 🙂

Het kan heel simpel via de website: https://www.kindertelefoon.nl/

Liefs en knuffel❤️🫂