Skip to main content

wat gaat er gebeuren als ik wil weglopen van huis en kan ik daarvoor de politie bellen als ik het wil doen

Als je wegloopt van huis dan loop je weg van huis, daarvoor kun je niet de politie bellen.

Voor de reden waarom je wegloopt misschien wel.


Heee, ik ben zelf ook wel eens weggelopen van huis en toen ging de politie me met 2 auto's zoeken en dr na ging ik nr een kliniek na een kut gesprek van een uur.

Idk of je daarvoor de politie kan bellen eig, hangt dr van af wrm je wegloopt denk k.

Mr loop pls nie weg oké? Zorgt namelijk alleen mr voor problemen.

Xx


hi @Girl.anoniem  welke problemen dus ik kan de politie niest edaaarvoor bellen


Wat is de reden waarom je weg wilt lopen, sorry als mijn vorige reactie iets te kort was (was in het zwembad😁 hihi)

Als er redenen zijn waarom je weg wilt lopen (zoals mishandeling of thuis of zo) dan kan je wel de politie bellen. Maar bel dan de politie en loop niet weg


Zoals @ItzJustin  ook al vroeg, wat is de reden dat je weg wil lopen? Want dan kunnen we miss helpen en bedenken of je daarvoor de politie kan bellen of iemand anders.

Want als je weggelopen bent dan kun je wel de politie bellen, mr dat heeft nie zo veel nut, want dan gaan ze je denk k ophalen en dan brengen ze je gwn weer nr huis denk ik.

Xx

 


@Girl.anoniem  thuis gaat het nu wel goed (vvoor nu) ik wil het doen omdat ik zelfmord gedachten heb en ik word heel heftig gepest @ItzJustin 

 


Ohnee wat kut voor je :(

Als ik jou was zal ik nr een kliniek gaan ofzo idpv weglopen

Xx


dus gen politie bellen

 


Dat hangt er dus heel erg van af waarom je wegloopt


Ohja en of je in gevaar bent

 


dus gen politie bellen

 

Je kan beter de Kindertelefoon bellen.
Hun kunnen je  ook helpen, bel alleen de politie in gevaarlijke situaties.

Neem contact op met school als je gepest word


@anoniempje560 Je kan ook contact opnemen met www.113.nl (0800-0113) als je zm gedachten hebt.

Weglopen zou ik niet doen. Het lijkt misschien even een oplossing maar je krijgt er alleen maar meer gezeik van.


Reageer