Skip to main content

Hoi allemaal,

Weer een tijdje geleden dat ik hier te vinden was. Dit omdat het gelukkig een tijdje goed ging. Tot nu dan. Ik vind school niet meer leuk, maar de opleiding wel (1e jaar mbo). Ik werk met diertjes en voel me echt op men gemak. Alleen ben ik een tijdje ziek geweest want hééé corona. Maar nu loop ik best wel wat achter en heb het gevoel dat het gewoon niet meer goed komt. Mijn mentor snapt mijn signalen dat het ruk gaat ook niet. Ik denk de laatste tijd gewoon heel vaak aan weglopen. Gewoon even weg en de trein pakken en ergens belanden. Mocht er politie komen gewoon loesoe gaan en even er tussen uit zijn. Tuurlijk kan dit niet en zeker niet als ik gewoon mijn spullen in de klas pak en zomaar weg loop. Want ja gezeik met school dan maar ja. Ik heb ok als ik dan met de trein moet dat ik er elke keer aan denk wat er zou gebeuren als ik zou springen of dat ze me er weg moeten halen. En idk waarom deze gedachtes ineens maar ja. Ik heb al gevraagd aan mijn mentor over hulp op school maar weet nog niet of ik dat ga doen. Kan iemand aub helpen of even laten weten hoe jullie zouden handelen in zon situatie?

Hoi @Ikke ,


We lezen dat je in een lastige situatie zit. Wat goed dat je hier weer komt om steun te zoeken. Hopelijk krijg je nog veel helpende reacties.

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Zij zijn dag en nacht bereikbaar.

sterkte, Mariska(De Kindertelefoon)

 


Reageer