Hey forum
Ik ga weg lopen en ik weet al zeker dat ik het ga doen dus probeer me niet over te halen het niet te doen.
Ik heb al een vrij goed plan waarmee ik denk het minstens een paar maanden uit te kunnen houden, en als het me echt niet meer lukt of ik zie het niet meer zitten pleeg ik zelfmoord
Ik heb al extreem lang depressie en zie het nut van leven gewoon niet in, daarom is dit een soort laatste poging om een beetje wat van de wereld mee te maken en een beetje avontuurlijk iets te doen met m'n leven, ik kan ook gewoon nu al voor een trein springen maar dit lijkt me gwn beter voor de laatste tijd die ik hier besteed.
Misschien is corona niet de slimste tijd om weg te lopen en ik overweeg om nog te wachten tot ik m'n rijbewijs kon halen maar dat duurt me veel te lang en ik red het hier echt niet meer.
Ik heb alleen een paar vragen voor mensen die misschien al zijn weg gelopen of er ook plannen voor maken:
Wat kan de politie gebruiken om je weer te vinden? Ik ben van plan m'n mobiel achter te laten en een goedkope nieuwe ergens te kopen met prepaid ofzo, en in winkels enzo een pet/capuchon te dragen voor camera's, maar zijn er nog meer belangrijke dingen?
Weet je plekken waar je misschien een nacht of een paar nachten kan verblijven binnen Nederland of Duitsland/België ofzo? Ik wil dan niet dat ze contact opnemen met m'n ouders!
Ik weet ook nog niet of ik een brief wil achterlaten omdat ik geen idee heb wat ik erin moet schrijven
Als ik nog aan meer vragen denk zal ik het in de berichten zetten, en als je alles gelezen hebt alvast bedankt