Skip to main content

hoi! ik heb de laatste tijd veel irritaties thuis , mijn moeder haar ex vriend is ineens weer haar vriend. Ik zou daar normaal gesproken geen problemen mee hebben, maar hij blijft altijd tot 2/3 uur snachts en dat is dan elke avond. Ik probeer mijn moeder uit te leggen dat ik hier moeite mee heb ook omdat ons huis gehorig is, en ik nu mijn nachtrust niet kan hebben. Mijn moeder die luistert alleen niet naar me, "het is haar huis en haar regels want zij betaald immers de huur".. ik heb hierdoor momenten dat ik compleet doordraai en hele erge dingen zeg bijv. Ik loop ook veel weg , op dit moment ben ik ook weg gelopen. Ik wil dat helemaal niet , maar ik voel me niet begrepen dus dan loop ik maar weg. Iemand tips wat ik kan doen ipv weglopen? En wat ik nu het beste kan doen (ik ben nu buiten aan het rondlopen met oortjes in) dankjewel alvast 😊

Heyy

Kun je niet oordopjes halen bij een apotheker? Dan heb je minder last van het geluid en kun je lekker slapen.

Groetjs


Wat Kaas123 zegt is inderdaad een goed alternatief. Is je moeder heel streng? Of misschien kan je met de vriend van je moeder er is over praten? Je kan ook de zin gebruiken:

Wie vind je belangrijker, je eigen kind of die vriend van je?


-onnodige quote verwijderd-

Sinds dat ik 4 jaar ben ken ik hem al, maar ze zijn een paar jaar uit elkaar geweest. Ik heb wel eens met hem gepraat en dat was wel fijn, kreeg de indruk dat hij het in tegenstelling tot mn moeder wel begreep. Ik vind het gewoon lastig dat er nu ineens weer een man in huis is , en dat hij steeds tot zo laat blijft. Hij is ook erg handtastelijk , dus hij zit ook veel aan mn moeder ook waar ik bij ben , ik vind dat vervelend. Ze zegt dat ze nooit iemand voor haar kinderen zou laten maar die indruk heb ik dus wel. Wil haar verder niet in een verkeerd daglicht zetten , want ze doet ook heel veel voor me (opleiding , psychologen etc.) Maar op dit moment is de situatie gewoon erg lastig..


Ik snap wat je bedoelt. Het is een lastige situatie. Ik denk dat het beste is om met de vriend van je moeder te praten als je moeder niet luistert.


Reageer