Skip to main content

Hoi! Ik denk hier al een tijdje over na en ben benieuwd of dit voor iemand anders ook herkenbaar is! Ik heb namelijk best erg dat ik niet helemaal weet wanneer ik iets leuk vind. Bijvoorbeeld bij kleding. Ik draag eigenlijk een beetje wat nu “populair” is. Ik denk bij alles wat ik doe of anderen het wel leuk vinden. Als ik iets wil kopen denk ik ook door andermans ogen zegmaar. En ik heb heel erg als bijvoorbeeld mijn vader (of iem anders) iets heel leuk vind dat ik dat dan ook wel leuk moet vinden? Het is zo raar om uit te leggen. Maar ik weet zegmaar helemaal niet wat ikzelf nou eigenlijk leuk vind en ik vind dat erg lastig, omdat ik nu best wel erg met de groep mee ga zegmaar. Herkent iemand dit toevallig? Of heeft iemand tips om meer mezelf te vinden ofzoiet? Xoxo

Heyy!

Ja, dat herken ik wel een beetje... Ik ken mezelf op die manier ook niet echt goed, maar omdat ik de mening van een ander belangrijker vind denk ik verder daar ook niet zo over na... Ik heb ook niet echt tips, sorry! Ik hoop iemand anders wel!

Reageer