Vraag

weet niet wat ik moet doen heb advies nodig

  • 24 January 2022
  • 11 reacties
  • 181 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hoi hoi,

Ik heb advies nodig, Het zit zo : ik weet gwn niet wat ik moet doen ik ben een meisje van 12  gisteren avond lag ik te vinger en opeens begon ik zo hard te wenen ik wist gwn niet wrm maar ik vond het wel lekker om gwn even te huilen en alles er uit te laten maar ik ben dus heel erg onzeker over mezelf ik denk dat ik niet genoeg ben voor mn ouders want laats had ik dus een pw ik zit in het eerste middelbaar en ik had afgekeken [ een maand geleden ps] ik voelde me zo slecht ik leek wel een crimineel ofzo gelukkig had ik nog een mijn vriendinnen die me steunde maar mn ouders kwamen het te weten en ze waren niet boos maar TELEURGESTELD dat is nog erger dan boos zijn bij mn ouders maar ja das een ander verhaal  ik vind mezelf te dik en eet bijna niks meer bij mn ouders kan ik niet terscht en een echte vriendin heb ik ook niet echt  ik weet echt niet wat ik moet doen ik voel me gwn zo rot en slecht .

Dankje wel voor je aandacht!

yoooooooo


11 reacties

Reputatie 5
Badge +2

ik denk dat ik niet genoeg ben voor mn ouders want laats had ik dus een pw ik zit in het eerste middelbaar en ik had afgekeken [ een maand geleden ps] ik voelde me zo slecht ik leek wel een crimineel ofzo gelukkig had ik nog een mijn vriendinnen die me steunde maar mn ouders kwamen het te weten en ze waren niet boos maar TELEURGESTELD dat is nog erger dan boos zijn bij mn ouders maar ja das een ander verhaal

Ik raad je ten eerste af om af te spieken, en ik snap dat je ouders daar teleurgesteld in zijn, dus vooral niet meer af spieken. (Ik moet wel een beetje kritisch zijn op topics...)

Ik heb het vorig jaar één keer gedaan bij een online, niet-meetellend HO en ik voel me daar nog steeds heel slecht over, dus ik snap dat criminele gevoel wel :joy:

 

ik vind mezelf te dik en eet bijna niks meer bij mn ouders kan ik niet terecht

Vind je jezelf te dik of heb je een te hoog gewicht? In dat 2e geval kun je het best wat meer bewegen. In elk geval niet te weinig eten, eerder gezonder en minder snoep en snacks.

 

Groetjes, ThatGalacticRobot

 

Reputatie 5
Badge +3

1 dankje dat je hebt gereageerd

2 ik ben niet dik ik weeg 38 kg heeft mn dokter gezecht 

3 ik weet nu wel heel zeker dat ik nooit meer ga spieken

Onnodige quote verwijderd

Hoi pinoniempje ik ben het eens met dit wat ThatGalacticRoot zegt. Ik heb zelf ook gespiekt een keer en was me meteen een 1 en best  strafregels. later had ik ook spijt.  Doek nooit meer. Dus heel goed dat je dat ook zelf vind hoor :)  en dat ander 38 je bent dus niet te dik :wink:  maak je geen zorgen. En huilen na dat je vingerde is niet raar. Had ik ook wel een keer en toen zat ik tussen vrolijk en blij en verdrietig in. Heel apart gevoel. dat was na klaarkomen, en heb ik es na gevraagd en dat gebeurt wel vaker bij meisjes en toen was ik gerustgesteld. je lijf moet wennen ofzo. Komt helemaal goed !  Ik denk dat je een heel leuk aardig goed persoon bent en mijn hug heb je :two_women_holding_hands:  lieve groetjes Ellen -xxx-

PS zou je  ook mn gedicht kunnen bekijken wat je vind ? Is mijn topic.  Ik heb al best wat leuke meningen maar hoe meer hoe meer ik ga durven hem te laten lezen haha .Loves Ellen

Reputatie 5
Badge +3

Hey Ellen

Dankje wel voo rje reactie je bent ech theel vriendelijk en het heeft me geholpen:slight_smile:

Ik zal zeker naar je gedicht kijken ik heb er zin in:wink:

Reputatie 3
Badge +1

Hoi hoi,

Ik heb advies nodig, Het zit zo : ik weet gwn niet wat ik moet doen ik ben een meisje van 12  gisteren avond lag ik te vinger en opeens begon ik zo hard te wenen ik wist gwn niet wrm maar ik vond het wel lekker om gwn even te huilen en alles er uit te laten maar ik ben dus heel erg onzeker over mezelf ik denk dat ik niet genoeg ben voor mn ouders want laats had ik dus een pw ik zit in het eerste middelbaar en ik had afgekeken [ een maand geleden ps] ik voelde me zo slecht ik leek wel een crimineel ofzo gelukkig had ik nog een mijn vriendinnen die me steunde maar mn ouders kwamen het te weten en ze waren niet boos maar TELEURGESTELD dat is nog erger dan boos zijn bij mn ouders maar ja das een ander verhaal  ik vind mezelf te dik en eet bijna niks meer bij mn ouders kan ik niet terscht en een echte vriendin heb ik ook niet echt  ik weet echt niet wat ik moet doen ik voel me gwn zo rot en slecht .

Dankje wel voor je aandacht!

yoooooooo

Je bent mooi zoals je bent, je bent nu in een fase dat je heel onzeker bent over jezelf , dit is normaal en gebruikelijk hoef je geeb zorgen om te maken, iedereen heeft deze fase gehad.. no worries meid

Reputatie 5
Badge +3

thx heeft me echt geholpen:kissing_heart:

Reputatie 5
Badge +3

ben je een jongen of meisje?

 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @plnoniempje , 

Ooh teleurgesteld is nog erger dan boos zijn haha. Mijn Duits docent zegt altijd: ik ben niet boos maar teleurgesteld… Wat lief dat je vriendinnen je steunen, dat zijn echte vrienden ;). Ik denk dat je nu niet zo snel meer gaat spieken. 

Je bent goed zoals je bent. Of je nou 35 of 75 kilo weegt, het belangrijkste is dat je gelukkig bent. Het is niet erg om af en toe onzeker te zijn. Ik denk dat iedereen wel eens een keer onzeker is. Soms is gewoon alles eruit huilen ook fijn. Meestal lucht dat op. 

Vergeet niet dat je goed bent zoals je bent! :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 5
Badge +3

Dankjewel ! 

Reputatie 3
Badge +1

ben je een jongen of meisje?

 

Ik ben een jongen , hoop dat dat okay voor je is, wil je vrienden zijn ? En als er wat is open een topic en ik help je, hoop dat je op mij ook reageerd

Reputatie 5
Badge +3

heyy 

tuurlijk vind ik dat oke en ik zou graag vrienden met je zijn wrm niet:joy:  hoe meer vrienden hoe beter

Reageer