Vraag

weet niet meer wat ik moet doen

  • 9 August 2021
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Er is al een jaartje ofzo dar ik een meisje leuk vind. De tijden dat ik met haar praten voelde ik me blij en gellukig. Uiteindelijk zij ik tegen haar wat ik van haar vond. 

Mss een backstory over haar, ze is al in een paar relaties geweest. Waarvan de laatste bijna 1 jaar duurde, ookal vond zij die jongen niet echt leuk, bleef ze alsnog in een relatie met hem. Ze voelde zich schuldig en wou geen nee zeggen tegen hem. Dit begon net voor de corona tijd, dankzij de lockdown kon ze niet echt afspreken met die jongen. Waardoor ze het uiteindelijk uitmaakte.

Door dat ze me dit had verteld twijfelde ik of ze het zelfde bij mij zou hebben. Uiteindelijk vertelde ik me gevoelens voor haar. Ze vertelde me dat ze me nog niet goed genoeg kende om dat goed te kunnen zeggen of zei hetzelfde voelde. 

Hierdoor voelde ik me afgewezen, we waren nog steeds vrienden. We hebben vakker afgesproken na dit. Maar dan als vrienden denk ik. Ookal denk ik dat zij niets of weinig speciaals voor mij voelt. Blijf ik van haar houden ookal doet zij dat mss niet. Ik slaap slecht en voel me leeg. Weet niet echt meer wat ik moet doen. Nu dat ze op vakantie is heb ik haar al een tijd niet gezien, en ik begin haar te missen. 

Ik weet niet echt meer wat ik moet doen.


2 reacties

Ik snap precies wat je bedoelt man, maar het goede nieuws is dat je wel vrienden met haar bent en dat is ook wat waard. Veel mensen zeggen: ga andere dingen doen en probeer haar te vergeten. Maar dat is helemaal niet zo makkelijk als het klinkt, je kan het er later nog eens met haar over hebben wat ze in de toekomst ziet voor jullie twee. Maar het is inderdaad lastig als je niet letterlijk bent afgewezen maar het niet is gegaan zoals je hoopte, dan is er veel twijfel.

Mijn tips zijn dus: praat er over een tijdje eens met haar over (als je dat wil tenminste) en probeer haar als een vriend te gaan zien en wees blij met wat je hebt OF maak een plan hoe je haar alsnog kan proberen te versieren maar probeer niet te gaan zitten twijfelen, dat is alleen maar zwaar voor je en word je ook niet gelukkiger van.

Succes en als je nog vragen hebt laat maar weten!

Lucas 

Reputatie 7
Badge +19

Lastiggg.. zou je het nog eens aan haar kunnen vragen/vertellen? Want je zegt dat ze je eerst nog niet goed kende maar nu hebben jullie al weer vaker afgesproken. Dat is denk ik de enige manier om er achter te komen of zij het zelfde voelt.

Reageer