weet niet meer

  • 17 December 2019
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii! sinds een paar weken voel ik me enorm leeg en lijkt alles als een boek dicht te slaan.
overal gaat het niet lekker, thuis niet maar ook op school niet. ik weet niet wat ik moet denken over dingen en hoe ik er over moet denken. ik heb geen vrienden en voel me daarom altijd zo eenzaam, in pauzes zit ik loner. en gesprekken met anderen aan gaan vind ik moeilijk omdat ik niet weet waar ik over moet beginnen en ben bang als ik ergens over begin dat ze me letterlijk uitlachen. ik doe als afleiding veel gamen soms tot 2 uur in de nacht, ik voel me zo ongelofelijk moe. als ik soms dingen zeg ga ik twijfelen of dat wel de klopt en niet verzonnen is om aandacht te vragen. mijn stemming is elke dag anders de ene dag voel ik me lekker en de andere dag wil ik het liefst nog een einde aan maken. soms denk ik maar dat ik moet gaan beginnen met me zelf te snijden alleen maar om aandacht te vragen. ik voel me zo ellendig en zie de toekomst zo negatief in soms denk ik maar dat het beter is als ik er een einde aanmaak, ik praat er wel met iemand van school over maar toch blijven al gedachtes rond zweven. wie heeft er tips?


2 reacties

Hey! 

Ik begrijp wel goed hoe je je voelt, ik ben ook al een hele tijd heel erg eenzaam en doe meestal alles alleen. Daarom zou ik best graag contactgegevens willen uitwisselen, maar dat mag niet op dit forum jammer genoeg...wat ik wel heb als tip sowieso is dat je misschien eens wat kleine stappen kunt proberen te ondernemen om wat meer naar buiten te gaan en je iets meer onder de mensen te begeven, dan is het maar alleen, maar toen ik dat meer begon te doen in plaats van de hele dag op mijn kamer zitten, begon ik me echt wel beter te voelen.

Hoeft echt niet meteen een grote stap te zijn, maar vindt gewoon iets waardoor je toch ook iets buiten huis kan doen. Ik snap dat je misschien wel alsnog een hele andere situatie hebt dan ik, dus misschien is deze tip een beetje nutteloos, idk...maar ik hoop dat je er misschien toch iets aan hebt! 

Het komt uiteindelijk wel goed, no worries.

Knight17

Hallo leegje92 :)

Je kan ook bij een sportvereniging inschrijven en daar vrienden met iemand worden, dan ben je in iedergeval niet eenzaam, je kan ook iemand vinden met dezelfde interesse met jou. Je kan ook bijvoorbeeld samen gamen met iemand of even samen huiswerk maken zodat je wat meer contact met diegene krijgt zodat je minder eenzaam wordt.

-Dr8gon99

Reageer