Weet niet hoe ik met die meiden om moet gaan, vertrouw mezelf niet meer, wat te doen

  • 3 March 2024
  • 6 reacties
  • 136 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

hoi allemaal,

Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet doen. (nogmaals sorry voor het lange verhaal)

Ik ben een jongen van 14 jaar, zit op vwo3 doe aan wedstrijdzwemmen en volleybal, vind het leuk om boeken te lezen, gedichten te schrijven en potje brawl (brawl stars, 58.2k). 

Ik zit gewoon niet echt lekker in m'n vel, ik kan lastig mijn hoofd leeghalen, denk overal veel te veel over na, krijg nu ook steeds minder goed de lesstof op school in mijn hoofd hoe erg ik mijn best ook doe het lukt gewoon niet, ik vergeet sneller dingen die ik net geleerd heb. 

Ik ben zegmaar vanaf groep 3 af aan gepest tot aan groep 6, toen heb ik een keer hoe zeg je dat, de leider van de pestgroep een klap gegeven en toen werd het minder. maar nog steeds ging het door. ik d8 eind groep acht, ha top we gaan naar een nieuwe school, dus een nieuwe klas nieuwe mogelijkheden. maar goed,  dus ik voel goede moed naar de middelbare..

3x raden.. in de pauze gaan al die klojo’s mij uitschelden voor dingen die ik niet wil (noem niet de dingen want dat heeft met mijn naam te maken en dat mag wrs niet op t forum). dus ik ben al snel het lachertje van de klas geworden, nou ik werd dus nou ja soort van verliefd op een meisje uit mijn klas en ik weet niet waarom maar ik kende haar al van en ik weet niet waarvan ik haar kende. maar toch kwam ze me bekend voor. en ik vond haar dus echt al wel leuk maar wist dat het niks ging worden.

Nou dus die vriendinnen van haar kwamen een keer naar mij toe en zeiden van: vind jij haar leuk? want je kijkt zo vaak achterom.. (ik zat voorin en zij achterin). toen zei ik van nee, en ik kijk niet perse naar haar maar ik wil gewoon graag weten wat er om mij heen gebeurd. nou toen keken ze al van “jaja dat zal wel” maar ze gingen wel weg, maar dat meisje ging dus dat het eerste halve schooljaar beetje hoe zeg je dat? treiteren en elke keer vragen of ik haar kon helpen, en ik kon gewoon geen nee zeggen ofz ik weet niet waarom.

en ik ben dus jarig eind mei en ik kreeg op mijn verjaardag de ziekte van graves + de oogziekte, dat is een auto-inmuunziekte dat is een ziekte dat je eigen cellen andere goede cellen aan gaan vallen en je daardoor ziek maken, en mijn ogen zwollen best wel op dus ja, dat ziet er niet uit. en iedereen op school vond het nodig om dat elke keer te benoemen als ik rond liep..

nou ik had gelukkig 1 goede vriend, dus daarmee werkte ik altijd samen en altijd samen in de pauze ergens waar de minste mensen komen. maar goed ik had dus ruzie met een andere jongen in de klas, en hij Was mijn vriend en hij deed gewoon echt de hele tijd vervelend, dus heb ik een keer die bandjes op zijn fiets voor zijn tas doorgeknipt.. hij had al een vermoeden dat ik dat was maar ik ontkende natuurlijk. want ik was er gewoon echt klaarmee, wat bleek na een paar dagen.. dat mijn ‘goede’ vriend me gesnitcht had

dus ik was vanaf dat moment echt alleen, ik zat toen wel op volleybal en had daar wel mensen die me niet raar aankeken. en dus bleef ik het liefst zo lang mogelijk bij training, ik was altijd een kwartier van te voren aanwezig, ging vast het veld opbouwen beetje inspelen ofz, ik bleef ook altijd lang douchen en omkleden. 

vgm was ik ook depressief toen want echt niks boeide me meer, ik heb ook een jongen en meisje op snap gehad toen en dat meisje vond ik wel aardig en die deed ook heel aardig naar mij. dus ik was daar echt blij mee en in al mijn vrije tijd appte ik met haar als zij ook kon. dat meisje zei dus een keer tijdens doen durven en waarheid bij de opdracht van doen. van: “stuur eens een foto van je onderbuik en onderbroek. “ nou toen stribbelde ik wat tegen maar deed het toch, maar zij stuurde niet echt terug, al beloofde ze dat wel. Toen vroeg ze onder ddw ‘de waarheid’, zou je een keer willen afspreken? nou dat wilde ik wel want ze was lief, gezellig, ze toonde respect naar me en ik wilde haar graag een keer irl zien en niet alleen via snap. dus wij kijken op welke dagen we konden afspreken maar dat kwam elke keer net niet overheen. toen zei ik van over 2,5 week is het vakantie dan kan ik de hele week wel, toen kon zei ook.. dus dat hadden we afgesproken. Helaas meende ze dat niet, en ze heeft toen een nare grap met mij uitgehaald.

Ondertussen haalde ik ook niet meer de beste cijfers op school en waren mijn ouders altijd kwaad op me. ik kreeg overal de schuld van ook al had ik het niet gedaan. mijn broer maakte daar dus ook gebruik van dus die jatte wel eens iets uit de keuken en at dat op en ik kreeg er de schuld van. als er iets stuk ging kreeg ik ook de schuld dus ik was niet bepaald graag thuis. ik probeerde ook vaak zo lang mogelijk weg te blijven. ik heb ook wel eens een middag na school rondgezworven waar dan ook en toen mijn ouders vroegen waar was je antwoorde ik simpelweg: “nablijven, de klas deed vervelend tegen de laatste docent” nou daar namen ze genoegen mee. 

maar goed dus we kwamen in de 2e klas terecht. ik zat gelukkig niet meer in de klas bij dat meisje waar ik verliefd op was geweest zonder te weten waarom.  Ik had opzich wel een prima klas, ik zat nog steeds bij de helft van de kinderen uit klas 1 maar vooral kinderen die eigenlijk niks tegen me zeiden. nou ik zat dus bij die verrader en 3 andere kinderen samen op de eerste dag.. dat was dan ook een beetje mijn ‘vrienden’ groepje tot zo ver je die zo kan noemen..  nou die verrader vertrouw ik voor geen meter, en 1 ander die doet ook ja beetje stoer ofz, scheld ook veel met kkr waar ik echt absoluut niet tegen kan. dus ja. maar die andere 2 die vertrouwde ik dan wel 80% 

ik vertrouw nooit meer iemand 100%. Iedereen verraad je toch wel in  deze generatie. nou ik moest vaak naar het ziekenhuis voor onderzoek naar die ziekte van graves. nou na een paar ik was ik er wel klaar mee, en toen dacht ik ook van. hoezo krijg ik ook deze ziekte? bij mezelf dacht ik van ‘grave’ is gevaar in het Frans en het Engelse woord ‘graveyard’ is kerkhof en ik was gewoon echt klaar met mijn leven. 

Ondertussen zat ik nog steeds op volleybal. en ik zat in het team met een meisje die kreeg ruzie met de invaller trainer bij een wedstrijd. die invaller had haar eruit gezet omdat ze een grote mond had, wat ik volledig terecht vond op dat moment. dus ik ben toen naar de scheidsrechter gelopen heb gezegt. een momentje we gaan zo verder. ik liep naar die trainer en heb toen keihard in zijn gezicht gezegd. Je bent een trainer van niks! ga maar lekker ergens anders toekijken, ik geef je 3 opties. 1, je laat haar weer meespelen en je houdt voor de rest je mond van de wedstrijd. 2. je gaat op de tribune zitten en kijkt toe, of 3. je gaat maar mooi naar huis!. ik regel vanaf hier de wedstrijd wel ik neem de rol van trainer wel op me!

Nou daar was hij niet bepaald blij mee. en ging tegen me schreeuwen dat ik stil moest zijn of ik werd uit 't team gezet. nou volleybal was het enige waar ik nog mezelf kon zijn. dus ik d8. ik mag echt niet uit het team gezet worden, maar dat kan die invaller toch niet regelen. dus ik heb me omgedraait en tegen het verbaasde team gezegt. jongens we gaan deze wedstrijd winnen hoe dan ook, tegen dat meisje en haar wissel gezegt. jullie wisselen weer om. en we gaan verder. uiteindelijk hebben we die wedstrijd 3-1 gewonnen. die trainer was boos weggelopen omdat het team niet meer naar hem luisterde. en ik kreeg toen ik s’avonds boek aan het lezen was telefoontje van mijn trainster. ze was heel boos en zei dat ik aankomende training een half uur eerder moest komen.  

Dus die training kom ik half uur eerder en ze was echt kwaad. ze begon al te schreeuwen dat ik nooit had mogen schreeuwen tegen die invaller. maar toen werd ik ook boos en zei dat hij zelf begon met onzin praten en geen ervaring had met volleybalwedstrijden. en dat hij dat meisje vernederde zonder reden. en dat ik alleen voor haar opgekomen was en de wedstrijd wilde winnen want iedereen was chagrijnig door die invaller en onder mijn leiding ging het geleidelijk beter. 

Dat meisje waarvoor ik opgekomen was kwam toen voor de training naar me toe en zei, bedankt.. je weet wel waarvoor.. en liep toen door.  sinds dien is dat meisje aardig voor me geweest. tijdens de training deed ze niet meer mee aan de pesterijen en ik heb zelf een paar keer gehoord dat ze me mijn naam heeft verdedigd tegen over de rest van het team.. 

sinds dien was het team wel een beetje bang voor mij vgm. behalve dat meisje dan… maar goed, ik had dat meisje ook op snap na die tijd (had ze aan me gevraagd). dus wij belden wel vaak want ik vertrouwde haar wel, nou na ik denk na ongeveer een maand (mid april dus). vertrouwde ik haar echt wel, en eind april, werd mijn Oma plotselings heel ziek. ze had alvleesklierkanker. en in die tijd was dat meisje er heel erg voor me, ze heeft me echt gesteund. Oma was binnen 6 dagen overleden sinds bekend was dat ze alvleesklierkanker had. zelfs de arts had nog nooit zo'n snelle dood gezien bij een patiënt. 

En paar dagen nadat mijn oma was overleden, had dat meisje me vw op alle sociale media, ze praatte niet meer tegen mij tijdens de trainingen, we gingen niet meer samen inspelen wat we eerder wel altijd deden. (het blijkt dus ze heeft me ongeveer ¾ jaar later een appje gestuurd, echt het spijt me sorryy, maar echt iedereen zei tegen mij dat ik gek was dat ik met je omging en je weet dat ik slecht tegen groepsdruk kan en ze hadden gezegt dat ze anders niet meer met me om zouden gaan). dat vond ik zo triest, ik heb ook tegen haar gezegt: “ben je srs? ik had letterlijk alles voor je gedaan om je beter te laten voelen, ik vond je belangrijker dan school, en omdat jou vriendinnen zeggen dat je met mij omgaat dat ze niet meer met jou omgaan? wat zijn hun dan ook voor slechte vriendinnen, denk er nog maar eens over na!”. 

nou het 2e jaar heb ik op een haar na wel gehaald, paar 8en 2 7s en de rest 6jes en 1 5 op m'n rapport. 

toen ging ik naar het 3e, ik heb begin het 3e iemand te vriend gekregen op Brawl stars. ze was goed en zij vond mij ook goed dus dat kwam mooi uit. na een paar weken dat we veel samen hebben gespeeld heb ik gevraagd, heb je snap? dan kunnen we tijden afspreken (omdat ik maar op bepaalde tijden brawl mag doen van mijn  ouders), en ze zei ja, dus ik had haar toen op snap, we hebben het dus niet alleen maar over brawl gehad, en ik leerde haar steeds beter kennen, ze bood ook hulp aan bij wiskunde wat ik lastig vond en zij vond dat een eitje. en ik kon haar dan weer helpen met Duits, waar ik een 9.5 voor stond dat jaar en zei vond dat lastig dus zo konden we elkaar mooi helpen, alleen het probleem was.. ze woont 171 km bij me vandaan.. en we wilden graag een keertje afspreken om elkaar irl te zien, ik was gelukkig een stuk slimmer dan de vorige keer en wil zeker weten of ze echt bestaat.. dus ik heb gevraagd, of ze even kon bellen, en toen deed ik mijn camera aan, nog op het plafond gericht, ik zie zo van, ik weet dat je niet graag videobeld en ik vind het ook maar niks, maar ik vertrouw je echt wel, maar ik wil gewoon zekerheid dat je echt bestaat. dus ik doe het zo eerst ik hou mijn hoofd ff in beeld en doe dan mijn camera weer uit, en zij deed dat ook en daardoor wist ik dat ze echt bestond.

ik weet voor nu al dat we hebben afgesproken voor in de zomervakantie, dan gaat ze op vakantie naar een plek die ongeveer 50 minuten rijden is vanaf mijn huis in plaats van 2 uur en 10 minuten wat het nu is. dus dat hebben we afgesproken maar we wilden miss al een keer eerder als het zou kunnen. maar het komt gewoon echt niet uit. zaterdag hebben we altijd wel wedstrijd en zondag mag ik niet, door de weeks heeft zij prc les op de tijden dat ik dat niet heb en andersom. dus dat kwam niet echt uit.  Zij is een keer aangereden door een auto en had mij geappt dat ze in het ziekenhuis lag en dat ze heel moe was , ik had toen gezegt van, spaar je krachten, en geloof mij het komt goed.. Dat moet! ga maar weer slapen beterschappp. toen antwoorde ze, ja kweet het maar wilde het je even laten weten. ik was daar zo erg blij mee, Ze gaf om me!! besef ff iemand die om mij geeft, hoedan?? maar goed. ik weet niet hoe maar ik werd verliefd op haar, maar dit was anders. ik kon alleen maar aan haar denken de hele dag! 24/7/365.

Dit meisje die ik nu op snap had ik was zo blij om haar stem te horen tijdens het bellen, elke keer als ik een melding kreeg hoopte ik dat zij het was. Ik heb ook gedichten voor haar geschreven, ik maak daar nog wel een ander topic van. 

Nou dat was rond kerst ongeveer 2023 nog toen een paar jongens naar me bij de fietsenstalling toe kwamen en zeiden van,  hoeveel trofeeën heb je eigenlijk in brawl stars (hun vonden het gay als je dat speelt maar dat doet me eig niks meer wat hun vinden). ik zei gewoon van nou iets meer dan 50k. die jongens zeggen zo van, zo weinig? ik heb al 90k ( ik wist dat dat niet kon want top NL was hoogste 87k) ik was er klaar mee dus zei van kom 1v1 dan als je thuis bent. hij zegt nee doe nu maar….. IRL. en die jongens vielen me aan, 

Wat hun niet wisten is dat ik 6 jaar op judo heb gezeten op de basisschool voor zelfverdediging dat is ook de enige reden dat ik erop ben gegaan, en ik lees veel boeken dus ik heb ook een boek gelezen over de japanse vechttechnieken. dus hij wilde bij slaan, ik pak hem zo bij zijn arm buk me en trek hem over me heen en geef hem een trap in zijn gezicht. die ander sloeg ik meteen tegen zijn hoofd en daarna met een vlakke hand schuin tegen nek en hij viel bewusteloos neer. maar hun waren met ik denk wel 8,9 jongens dus ik ben gaan rennen maar er kwam nog meer jongens aan dus toen waren ze met wel 15 jongen ofz. en ik werd zo meegesleurd de bosjes in en werd daar helemaal in elkaar geslagen. ik kwam thuis en mijn ma vroeg geschrokken van wat is er gebeurd? ik zei zo van, ja ik wilde een tussendoorweg nemen door het bos en ben daar gestruikeld van die heuvel en ben met mijn oog op een steen beland. heb jij een verkoeling voor mij want dan ga ik ff op bed liggen, ben nu een beetje duizelig van die val. 

Die dag daarna, op school keek iedereen mij bang aan van, die zal wel gevochten hebben, en die jongens in de gangen helemaal van.. hee Jongen wat zie je er goed uit. en de docent vroeg van wat is er gebeurd? op dat moment kwam de hoofdredacteur of hoe dat mens ook heet naar me toe en zei meekomen! dus ik zit in die kamer van d'r en zei liet camerabeelden zien waarop te zien was dat ik die jongen vloerde en die andere bewusteloos neer sloeg. en wegrende. de rest was dus niet te zien want dat was buiten beeld. dus ik kreeg een vierkant rooster en moest strafwerk schrijven, ik heb haar ook al verteld dat hun mij ook in elkaar hebben geslagen na die tijd met hun 15en en noemde hun namen op en dat klote mens geloofde me niet. 

trouwens, in groep 2 en 3 zat ik met een meisje in de klas waar ik heel goed bevriend mee was we waren toen 5 of 6 of 7 ofz en we deden echt alles samen, ook elkaars lichaam ontdekken.

Ik heb haar nu weer op whatsapp en snap en zou graag nog een keer aan elkaar zitten, (niet vies ofz maar ik ben gewoon benieuwd hoe een meisje van 14 er naakt uit ziet en hoe het voelt om aan haar borsten te zitten en haar te vingeren). ik heb aan haar gevraagd of ze nog veel wist uit groep 2 en 3, maar ze antwoorden.. nee eigenlijk niks meer, alleen dat wij hele goede vrienden waren :]. 

Waar het eigenlijk op neer komt is dat ik nu op school nergens zin in heb, ik wordt gepest wanneer er geen docenten in de buurt zijn, thuis is iedereen altijd chagrijnig en boos op me, en bij de volleybal heb ik weinig aansluiten, ik zit sinds kort wel op wedstrijdzwemmen, daar heb ik het echt leuk, er is ook een meisje van 12 waar ik heel erg door aangetrokken word zonder dat ik weet waarom, elke keer dat ik naast haar sta heb ik de neiging om haar een knuffel te geven.ook lijkt me leuk om een keer met dat meisje bij elkaar te komen en elkaars lichaam te ontdekken (puur nieuwschierigheid niet omdat ik persee seks wil!) en ik ben nog steeds verliefd op dat meisje op snap die 171 km bij me vandaan woont.  waar ik dus ook niet bij kom. mijn ouders willen het liefst dat ik zo weinig contact met haar heb. maar ik doe er alles aan om wel met haar te kunnen appen.


Ik heb geprobeerd de meeste details weg te laten anders werd het wel een heel lang topic.
maar ik weet niet wat ik nu moet doen. ik vertrouw alleen die meiden en vgm mezelf niet eens meer,
wat moet ik doen?!

 

Topic ingekort door De Kindertelefoon omwille van de leesbaarheid.

Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. forumregel 6: plaats geen onnodige seksuele details.


6 reacties

Reputatie 5
Badge +3

(voor de mensen die wel bekijken en niet reageren onderin staat een soort conclusie of iets dergelijks) bekijk die dan en dan kan je in de tekst kijken naar meer details

alsjeblieft help me

Reputatie 7
Badge +3

hey @anoniemeboy14 

ik heb de text gelezen (volgens mij 2-3 alinea's niet echt spijt me zeer ik moet dadelijk snel weg en wil reageren!)

Gelukkig ben je niet de enigste die gepest word, ik word al mijn HELE leven gepest en geschopt en gelsagen en geduwt env maar ja ik ben het onderhand wel gewend (ik heb wel laatst een jongen op de grond gehaald en geschopt omdat ik soms van het pesten zat word) dit is trouwens 1x gebeurddus niet denken dat ik zomaar iemand sla

Ik vind het ook bijzonder dat mensen om mij geven! maar gellukkig zijn er een paar (en ook het hele forum dnek ik)

Ik wil dat je doorzet @anoniemeboy14 en blijft geloven! als iemand in de weg staat, loop eromheen of gw door. blijf voorzetten ja! en als je ergens meet problemen hebt stuur dan meer in het forum

beland niet als mij, ik heb opgegeven en vetrouw mij dat wil je niet

na regen komt zonneschijn! (dus na alle problemen)

zoals mijn handtekeening quote al zegt: '’je moet loslaten om door te gaan'’ en niet vallen zoals mij

Super mega fijne dagen en Groetjes @Kingboy 🤠👑…….

Reputatie 3
Badge

Wow. En ik dacht dat ik het moeilijk had. Wat rot dit! Ik zou eigenlijk wel de waarheid aan je ouders vertellen, ik weet dat dat erg lastig is dus zou je het ook eerst aan een vertrouwenspersoon kunnen vertellen. Als je er echt heel veel last van hebt kan therapie misschien wel helpen? Verder heb ik echt geen idee! 
Ik hoop dat je je het kunt verwerken en ik snap de nieuwsgierigheid!

Reputatie 5
Badge +3

hey @anoniemeboy14 Hey  ​​​​@Kingboy 

ik heb de text gelezen (volgens mij 2-3 alinea's niet echt spijt me zeer ik moet dadelijk snel weg en wil reageren!) Miss kan je dat nog doen? 🙃

Gelukkig ben je niet de enigste die gepest word, ik word al mijn HELE leven gepest en geschopt en gelsagen en geduwt env maar ja ik ben het onderhand wel gewend (ik heb wel laatst een jongen op de grond gehaald en geschopt omdat ik soms van het pesten zat word) dit is trouwens 1x gebeurddus niet denken dat ik zomaar iemand sla Ik sla ook nooit zomaar iemand, alleen als die persoon het verdiend en of dus iemand vervelend doet tegenover iemand die ik mag dan verdedig ik mijn vriend altijd.. maar ik probeer geweld wel altijd uit de weg te gaan ja.

Ik vind het ook bijzonder dat mensen om mij geven! maar gellukkig zijn er een paar (en ook het hele forum dnek ik)jaa, je helpt andere mensen dat is echt tof (ik heb prc 't zelfde.)

Ik wil dat je doorzet @anoniemeboy14 en blijft geloven! als iemand in de weg staat, loop eromheen of gw door. blijf voorzetten ja! en als je ergens meet problemen hebt stuur dan meer in het forum. Ik ga mijn best doen, maar soms zie ik het gewoon echt niet meer zitten. 

beland niet als mij, ik heb opgegeven en vetrouw mij dat wil je niet dan moet jij je ook weer herpakken! (ik vertrouw jou! en ik geloof in jou!)

na regen komt zonneschijn! (dus na alle problemen) jaa ik hoop t maar

zoals mijn handtekeening quote al zegt: '’je moet loslaten om door te gaan'’ en niet vallen zoals mij ik heb idd nog ff naar je qoute gekeken die heb ik ook al elke keer gelezen als je onder mijn topic hebt gereageerd of ik onder de jouwe. ik hoop voor jou dat je weer opstaat

Super mega fijne dagen en Groetjes @Kingboy 🤠👑……. jij ook  super mega fijne dagen en gr@anoniemeboy14 

 

Reputatie 5
Badge +3

Heyy Pandamagic

Wow. En ik dacht dat ik het moeilijk had. Wat rot dit! Ik zou eigenlijk wel de waarheid aan je ouders vertellen  de waarheid waarvan? 

, ik weet dat dat erg lastig is dus zou je het ook eerst aan een vertrouwenspersoon kunnen vertellen. heb ik ook al een beetje deels gedaan. aan dat meisje die 171 km bij me vandaan woont, dat is echt een schatje. ze steun me echt heel erg.

Als je er echt heel veel last van hebt kan therapie misschien wel helpen? ik denk het niet want dan moet ik het ook aan mijn ouders vertellen en dat wil ik allemaal niet.

Verder heb ik echt geen idee! oke mnu
Ik hoop dat je je het kunt verwerken en ik snap de nieuwsgierigheid! van bij dat meisje?😜

 

Reputatie 5
Badge +3

@Kingboy @Pandamagic ??

Reageer