Skip to main content
Vraag

weet niet

• January 11, 2026
  • 2 reacties
  • 31 Bekeken

Reef
Forum|alt.badge.img+1

Hey, ik ben een meisje van 12 en nieuw op het forum.

ik heb een vraag, hoe weten mensen Waarneer ze bi of lesbisch zijn? Zelf weet ik het niet meer. Ik heb niet dat ik verliefd ben maar twijfel nu wel aan mijzelf hebben mensen nog tips?

2 reacties

Preitje
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 12, 2026

Het maakt niet veel uit, het is vooral voor jezelf om dat te weten en je kan zelf het ook later gaan voelen. Nu ben je pas 12 dus je hoeft je daar nog niet heel veel druk over te maken.

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

Heyy! Welkom op het forum! 👋

Echt geen zorgen hoor, het is heel normaal dat je het even niet weet. Je bent pas 12, dus je hebt nog superveel tijd om daar achter te komen. Je hoeft echt niet nu al een 'label' te hebben of precies te weten wat je bent.

Mijn tip is vooral: niks moet. Je hoeft jezelf niet te dwingen om te kiezen. Soms kom je er pas achter als je echt een keertje verliefd wordt op iemand, en dat kan op een jongen zijn maar ook op een meisje. En als je nu op niemand verliefd bent, is dat ook helemaal prima!

Ga gewoon leuke dingen doen met je vrienden en kijk wel wat er gebeurt. Je gevoel verandert soms ook nog wel eens als je ouder wordt, dus stress hem niet. Just be yourself! ✨
groetjes, banaan met chocoladesaus