weet nie wat ik met mezelf aanmoet

  • 27 June 2022
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Heyy,

over het algemeen ga ik best wel lekker, zit op vwo 2 en haal goede cijfers en shit. Heb alleen problemen met veel mensen. Ik probeer heel vaak goed te doen enz maar mensen matchen gewoon totaal niet en denken dat ik alles gemeen bedoel. Ook heeft het me bijv bijna een jaar gekost om “U” ipv  “je” tegen mijn docenten te zeggen, wat ze echt als heel onbeschoft ervaren. En dus heel vaak maak ik grapjes oid en dan gaat iedereen janken van omg je bent echt zo gemeen lmaooo en ik kan daar dan wel weer om lachen. Maaaaarrr ik heb dus eig niemand (meer) waar ik echt lekker mee kan omgaan ofzo dus vin ik kut. Ook denk ik dat ik non binair ben (demi jongen mayb?) want ja ik heb altijd staartje in (klinkt tering dom, ik vind best leuk) en mensen spreken mij altijd aan weetje van die oudjes met koffielucht uit hun bek hebben meuren als jongedame enz en ik werd er altijd best pissig om maar ben gewend, en ik voel me eigenlijk ook nie echt jongen?? zegmaar als ik jongens zie dan heb ik niet zo iets van oi daar hoor ik bij/wil ik bij horen. en bij meisjes ook nie.. En ja heb nog wel meer problemen anywayssss heeft iemand advies?????? doei! 


1 reactie

je bent wat 13/14 je hoeft niet te matchen met iedereen, je hoeft niet de bekendste te zijn, je zit in het hoogte punt van mentale en lichamelijke groei. dat je niet alles weet is normaal achter je geslacht kom je vanzelf wel achter. ik zou zeggen geniet van die tijd heb er zelf 4 jaar gezeten en ben er nu klaar mee, maar ik ga het toch wel missen. 

 

o en btw vrienden maken hoeft niet op school te zijn je kan ook vrienden buiten school hebben he :]

Reageer