Skip to main content

Heyy allemaal tis avond terwijl ik dit typt dus dat betekent dat ik weer begin te denken heel gevaarlijk voor mij tis zo ik voel me kut maar ik heb ni echt een deftige rede denk ik om me kut te voelen en er mist precies iets maar ik weet ni wat ik voel me ook zo leeg de laatste tijd.

kweet ni of iemand hier naar men andere topics kijkt zo ja dan weet je misschien dat men papa zelfmoord heeft gepleegd bijna 3 jaar geleden ik weet ni echt meer wat ik moet voelen het lijkt zo duidelijk da blijheid gewoon ni voor mij gemaakt is want alles wa ik graag heb verdwijnt gewoon, en altijd als ik over iets praat zoals nu ben ik bang dat mensen denken dat ik aandacht wil maar zo is het dus echt niet. daarom ben ik nogal stil over mijn gevoelens weetje soms kijk ik zo en denk ik van hoe teleurgesteld zou de jongere ik zijn als die me zou zien.
men mama wilt ook niet meer dat ik naar therapie ga denk ik wat wel spijtig is ik vond de gesprekken echt leuk het deed altijd goed, maar nu tegenwoordig drink en rook ik de problemen weg en ben spijtig genoeg terug aan drugs begonnen. ik kon het echt niet weerstaan.

ik praat eigenlijk nooit met de kindertelefoon en ik weet ni echt waarom misschien moet ik dat is doen ik weet echt niet hoe ik verder moet nu ik zie niet echt iets om te bereiken in het leven. tis erg dat ik dit zeg maar ik zou mezelf echt iets aan willen doen.

Ma oke sorry voor dit raar gesprek/texts jullie moeten niet perse antwoorden want ik weet dat het moeilijk is om hier op te antwoorden

Groetjes ​@1992_thunderdome 

Fijne avond/ochtend/middag allemaal

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit.

Tekst aangepast op grond van forumregel 6: plaats geen triggerende content.

Waarom mag je van jouw mama niet meer naar therapie??:/

@moppie11  ik was fout de therapeut is volgeboekt tot ergens in december ik dacht dat ik niet meer mogt gaan omdat we al een paar weken niet zijn geweest

Reageer