Vraag

weet iemand wat er gebeurd is?

  • 12 April 2024
  • 11 reacties
  • 87 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hoi, ik heb een best wel dringende vraag. Ik ken iemand online met een youtube kanaal, maar diegene heeft niets meer geplaatst sinds 3 weken. Het lijkt wel alsof hij gestopt is zonder het te vertellen.

Nu heeft/had deze persoon niet de beste familie etc, dus ik ben nogal erg bezorgd dat er iets is gebeurd..

Daarnaast had ik laatst een Jeugdjournaal video gevonden op youtube, die ging over iemand genaamd Noah, die trans is, en niets meer post. Dit komt perfect overeen met degene die ik "zoek". (Link video: https://youtu.be/mSF7C_ZYJE4?si=fWYqxSiNNgI1XQiz)

Kennen jullie misschien deze persoon of weten jullie hoe het met hem gaat? (Link kanaal: https://youtube.com/@NoahBooBear?si=sjt2lF90CFweYIB-)

Alvast heel erg bedankt!


11 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @ikBenEenAlienย 

Ik weet het niet zo goed.

(ik kende deze youtuber nog niet)

En #trans kon ik ook niet vinden.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noahย 

Reputatie 7
Badge +10

(In het filmpje heb ik geen Harry Styles gespot trouwens)

Liefs @Wees Jezelf Bij Noahย 

Reputatie 4
Badge +1

@Wees Jezelf Bij Noahย toch super erg bedankt! En wat bedoel je met:ย 

(In het filmpje heb ik geen Harry Styles gespot trouwens

Ik snap het niet zo goed..

Ik denk niet dat dit de persoon is uit de jeugdjournaal video, ย aangezien deze persoon vooral edits post, geen face reveal heeft, terwijl de persoon in de video vooral zelf gitaar speelt en geloof ik dus geen edits maakt.ย Verder kanย ik er niet echt meer over zeggen aangezien ik ook deze YouTuber niet ken.

ย 

ik kan er wel totaal naast zitten aangezien ik maar een paar minuten alles snel heb bekeken.

ย 

het is redelijk normaal voor YouTubers om te stoppen met posten, soms hebben ze geen motivatie meer, hebben ze een soort burn out of kunnen ze niet tegen de haat. Er zijn ook nogย veel meer redenen. Misschien is de persoon gewoon op vakantie ofzo. Dus ik zou je niet te erg zorgen maken.

Reputatie 6

Ik heb ook geen idee, sorry!

Heeft diegene ook niks gepost op insta, snap of tt, als je daarvan zijn accounts weet?

Reputatie 7
Badge +10

@ikBenEenAlienย 

Wat ik bedoel is dat op dat YouTube kanaal houd die jongen van Harry Styles.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noahย 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ikBenEenAlien,

ย 

die jongen zei toch op het jeugdjournaal dat ie na die niet leuke reacties zijn post van yt had gehaaldโ€ฆ.misschien is hij het toch en heeft ie alleen die edits laten staan en de rest eraf gegooid?

Herken jij die jongen van het jeugdjournaal als degene van dat yt kanaal en had je wel eens iets gepost aan hem?

ย 

Het kan natuurlijk ook iemand anders zijn.

ย 

Wel een leuke jongen en hij kan leukย gitaarspelen.

Ik wens die jongen van het jeugdjournaal iig dat alles goed gaat en hij lol kan hebben in zijn leven en lekker gitaar kan blijven spelen.

Waarom kan niet iedereen gewoon blij zijn voor hem en zijn er sommige die dan van die vervelende comments sturen op zijn kanaal.

ย 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxerย 

ย 

Reputatie 4
Badge +1

ย 

Dankjewel!

Reputatie 4
Badge +1

ย 

Yep thx!

Reputatie 4
Badge +1

ย 

Yep thx!

ย 

ย 

Dankjewel!

Reputatie 7
Badge +10

No problem @ikBenEenAlienย 

Denk je dat het hem is?

Liefs @Wees Jezelf Bij Noahย 

Reageer