weet iemand raad

  • 1 July 2020
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo,

ik zal het verhaal kort proberen te houden

ik zit erg in de knoop met me zelf ik vind me zelf niks meer waard niet goed genoeg kan toch niks goed doen ook al probeer ik het het lukt gewoon niet en heb de laatste tijd echt de neiging om me zelf te snijden idk wrm en denk meer over de dood niet dat ik me zelf iets wil aan doen  (dit is pas sinds een week deze 2 dingen ) ik huil me ongeveer elke dag in slaap slaap nog maar ongeveer 2,5 uur per nacht en zet elke dag maar een nep lach op laat ik maar zeggen sommige mensen merken wel dat er iets is maar als iemand vraagt gaat het goed dan zeg ik ja hoor ben alleen moe en op school is ook een enal gezeur dusja weet even geen raad heeft iemand tips ofzo om gelukkig te zijn want ben er een beetje klaar mee  en ik weet gwn dit niet degene is die ik normaal ben

bedankt trouwens dat je tot zo ver hebt gelezen


2 reacties

Heyy

Ik zou zeggen, praat gwn eens met iemand. Alles opkroppen is hlml niet goed hoor! Wordt het alleen maar erger van, ik heb ervaring. 

Iedereen kan iets! Ik weet van mezelf ook nog niet wat, maar ik kan iets. Net zoals jij! Je moet iets kunnen, misschien weet je nog niet wat, maar je kunt zeker iets! 

Praat gwn FF lekker met een vriend of vriendin, je ouders, iemand op school!

Groetjs

Hey @Anoniempjexxx_ .

Vervelend voor je rat je je zo voelt! Zoals @Kaas123 al zei. Is praten heel belangrijk en het zal ook helpen, het maakt niet uit tegen wie het kan je mentor zijn of gewoon iemand die je vertrouwt. 

Ga alsjeblieft niet snijden!  Ik heb er ervaring mee en ik kan zeggen het helpt helemaal niks.  Ik heb er zelf veel littekens aan over gehouden en ik wil jou die besparen als dat kan. Zoals Kaas123 zei. Iedereen kan iets , ook jij.

Ik lees dat je veel nadenkt over de dood. Ik zelf denk daar ook soms aan. Vroeger wel veel meer . Je schreef dat je niet je zelf iets wilt aandoen. Daar ben ik blij mee! Ik wil wel zeggen dat ik ervaring heb met zelfmoordpogingen en ik kan echt zeggen dat het niet helpt en ookal denk je dat er geen uitweg is (net als ik toen) geloof me, die is er altijd. 

Als je het niet weet praat met iemand over je gevoelens en gedachtes. Je kan ook de kindertelefoon Anoniem bellen of chatten. 

 

Je kan natuurlijk altijd ook hier praten. 

Hopelijk helpt dit je! 

En onthoud Iedereen kan iets , ook jij. En iedereen is bijzonder op zijn manier. 

 

Sterkte en succes.!🍀

Groetjes Gebruiker c 

Reageer