weet iemand hoe dit voelt?

  • 24 November 2019
  • 10 reacties
  • 251 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi mensjes,

ik ben een jongen (15) en heb afgelopen woensdag te horen gekregen dat ik waarschijnlijk een vorm van botkanker heb, echter weten de dokters het nog niet zeker. en aanstaande dinsdag krijg ik hopelijk meer informatie. het ding waar ik nu mee zit, is dat niemand (behalve een iemand die ik net heb ontmoet) weet hoe het is om dit te hebben, ik ben dus opzoek naar mensen die kanker hebben of hebben gehad die erover willen praten, waar ik over mijn struggles kan praten. want nu voelt het eigenlijk alsof ik er alleen voor sta ookal is dat niet zo. weet iemand hoe dit voelt?


10 reacties

Beste @Denneappeltje772 , 

Ik weet zelf niet hoe het voelt om kanker werkelijk te hebben.. Maar weet wel in wat voor onzekerheid je nu leeft. Ik snap dat je nu opzoek bent naar mede - genoten, maar vrienden om je heen kunnen ook een enorme steun voor je leveren.

En nu zal je wel denken.. Dan gaan ze me als een ‘patientje ‘ behandelen. Maar ze pakken het zo op, met hoe jij ermee om gaat. Meestal pakken je vrienden het goed op :)

Ik zelf zat vooral al aan alle gevolgen te denken en wat er zou kunnen gebeuren etc.  Maar geloof me, je maakt je alleen maar gek.. ALTIJD ( ookal is het moeilijk ) proberen positief te blijven, overal is een oplossing voor. 

Als je nu lot genoten wilt vinden heb ik hier een paar links voor je: 

Ik hoop dat ik je met dit heb kunnen helpen :) 

Heb je nog vragen? Of zit je ergens mee?  Kun je me altijd terug feedbacken! 

Liefsss… JustHelping X

@JustHelping  bedankt voor deze tips,

Je hebt me hier zeker mee kunnen helpen,

nogmaals bedankt.

tja sterkte mischien kun je het aan de dokters vragen heb er zelf niet veel verstand van en dit is waarschijnlijk heel voor de hand liggend sorry daarvoor maar ik probeer maar een beetje te helpen nogmaals sorry als dit echt een dom bericht is 

Sterkte

@anoniem_rosie

het is oke ik begrijp het, en geen een bericht is dom(:

Hallo Denneappeltje772 :)

Hoe is het gegaan? Heb je botkanker of is het iets anders? Ik hoop persoonlijk dat het geen botkanker is.

 

Tekst deels veranderd door Kindertelefoon ivm forumregel 3.

Hallo Denneappeltje772 :)

Hoe is het gegaan? Heb je botkanker of is het iets anders? Ik hoop persoonlijk dat het geen botkanker is.

-Dr8gon99

hoi @Dr8gon99 ,

het is inderdaad botkanker,

maar ze weten nog steeds niet zeker welke soort, ook is niet duidelijk wanneer er een behandel plan komt of verdere informatie.

Hallo Denneappeltje772 :)

Veel sterkte met je behandelingswproces! Het gaat waarschijnlijk zwaar worden voor jou maar je kunt altijd aankloppen bij De Kindertelefoon als je eventjes erover wil praten want het is natuurlijk zwaar. 

 

Tekst aangepast door Kindertelefoon ivm forumregel 3

Badge

Hey man ik weet hoe dit voelt bij mij is 2 jaar geleden leukemie ontdekt het zat toen al in stadium 3 dus het is 50/50 of ik het überhaupt ga overleven met mij kan je altijd praten en succes met de gemo’s het zal raar en zwaar worden vooral heel nieuw.

 

-groetjes ik

Hoi mensjes,

na 4 maanden met onderzoeken en biopten is de uitslag daar: IK HEB GEEN KANKER!

Het is een bepaalde soort van raar gegroeid botweefsel, we hebben het nieuws te horen gekregen op 9 maart in het LUMC.

P.S @Anoniempje973892 

HEEEEEEEEEEEEEEEEL veel sterkte, ik denk aan je.

 

Reputatie 4
Badge +1

Mijn zusje heeft botkanker, fijn voor je dat het toch geen bottumor was(:

Reageer