Weet het niet meer

  • 12 July 2019
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik zit al een hele lange periode met heel veel angsten en gedachtes die jongeren niet horen te hebben alleen heb ik het gevoel dat ik nu echt eerlijk moet zijn voor ik val in een afgrond waar ik nog nooit geweest ben.. daarom dus dit topic.

Het zit zo ik heb een hele lange tijd last gehad van heel veel angsten ik ben bang geweest voor van alles en nog wat dit is langzaam weggezakt en verplaats met nog duistere gedachte een van mijn angsten is namelijk wat mensen van mij denken (sociaal beetje), dit zit weer vast met de angst dat ik autisme heb (hypochondrie) waarbij deze uitvloeien in zelfmoordgedachtes en zelfbeschadiging (vanavond was de 1e keer.. daarom ook het topic). Ik kan het niet meer aan ik ben voor alles bang, en heb het gevoel dat ik alleen ben en zo moet blijven een enorme haat tegenover mezelf. Ik denk ook dat ik het allemaal verzin alleen heb ik dus dat ik soms gewoon instort vaak nadat wat muziek geluisterd heb. Ik begin te huilen en denk dat ik mezelf moet doden, nu de eerste stap met snijden gedaan is. Ben ik echt bang voor mezelf, en ook bang dat er niemand is.

Iemand tips aub houdt het serieus alle kop-ops heb ik niet nodig.

1 reactie

Hey,

Raadpleeg deze site: 113. Die zijn er voor mensen die depressief zijn en zelfmoord willen plegen.

Waarom ben je depressief? Je kunt er over praten op dit forum of met de Kindertelefoon zelf. Als je je problemen vertelt, ben je niet meer alleen en krijg je advies.

Een dagboek bijhouden met verhaaltjes waarom je depressief bent, kan helpen. Als je juist afleiding wil, kun je af en toe wat anders doen zoals fietsen. Als je beweegt, krijgt je lichaam een geluksstofje binnen, ook als je creatief bent.

Groetjes,

Geen_Naam

Reageer