weet het gewoon niet

  • 12 May 2022
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Ik weet niet wat het nut heeft van mijn bestaan ik zorg volgens mij ook alleen maar voor problemen me mentoren willen me ook van school sturen omdat ik geen overgangs rapport heb ik ben niet altijd aanwezig tijdens de les me moeder ken ik niet en houd sowieso niet van me vader houd denk ik ook niet van me met me tante heb ik vaak ruzie en me oma ben ik bang dat ze boos word de hele tijd als ik iets doe of vraag en ik heb ook niet echt vrienden wel mensen die ik mag enzo maar niet dat ik in de pauze met hun hang ofzo niemand merkt het als ik een les afwezig ben ik ben ook bang als ik zeg dat ik bi ben dat niemand me meer zal accepteren en misschien gaan pesten dus waarom ben ik er dan nog waarom verdwijn ik niet plotseling of pleeg ik zelfmoord niemand zal het toch door hebben dat ik er niet meer ben ze zullen het misschien wel fijn vinden dat ik er niet meer ben 


1 reactie

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Gekehenkie ,

Wat goed dat je hier je verhaal doet! We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Sterkte en groetjes,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reageer