Weet het allemaal niet meer...

  • 7 February 2016
  • 4 reacties
  • 172 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Ik ben Wesley. En ik weet het allemaal niet meer. Wou graag bij Defensie. Helaas afgekeurd en sinds toen ging alles tegen zitten. Ik twijfel of het meisje waar ik mee zit mij bedreigt of misbruik maakt van de staat waar ik nu in ben. Ik voel me nutteloos, alleen en heb eigenlijk helemaal geen wil meer om hier te zijn.De ene keer wil ik alles bond en blauw slaan en de andere keer loop ik te janken als een klein kind... Soms fiets ik ergens en denk ik van als ik nu aangereden word zou het me niet eens uitmaken soms lijkt het wel alsof ik dat wil. Het enige wat mij nog staande houd is mijn familie, vrienden en hoop. Maar alles begint weg te vagen. Sluit me af van de mensen om me heen en mijn hoop raakt op.. Soms vraag ik mezelf hoe lang houd ik dit vol of kan ik er niet beter een einde aan maken.

Ik weet het allemaal niet meer.

Dit topic is gesloten

4 reacties

Hoi,

Wat heftig zeg!! Ik denk niet dat je vriendin je bedreigt en misbruik maakt, maar eerder niet goed weet hoe ze met deze situatie om moet gaan.. Je zou het haar ook kunnen vragen en je gevoelens uiten, communicatie is immers zeer belangrijk in een relatie of in een vriendschap. Wat betreft je gedachten en gevoelens dat je hier niet meer op aarde wilt zijn, zijn nogal ernstig en ik zou je zeer aanraden naar een huisarts te gaan. Hoe oud ben je? Als je 16 of ouder bent, kun je ervoor kiezen dat je ouders er niets vanaf weten, ook niet als je door wordt verwezen naar een psycholoog. Het is eng, dat weet ik, misschien heb je ook het gevoel dat je verhaal niet meetelt of dat je, je aanstelt en dat er mensen zijn met ergere problemen? Dat is onzin!! Jij telt net zoveel mee als ieder ander mens op deze aardbol en het zou je enorm helpen als je erover praat! Praten is eng, maar het is het belangrijkste onderdeel in het genezingsproces van wat dan ook. Verder zou je ook bij iemand kunnen aankloppen die je vertrouwt.

Sterkte!! Stay Strong!! You're worth it!!

xx LI-EF
Bedankt voor je reactie, zei weet al hoe ik me voel en wat er speelt met mij maar dat is een ander verhaal. Tenzij je dat wilt horen dan ben ik best bereid dat uit te leggen. Voor de rest ben ik al een keer naar de huisarts geweest want was ook snel moe. En vertelde mijn verhaal maar hij heeft me niet doorgestuurd verder alleen gekeken waarom ik moe ben. Maar erover praten helpt maar voor even het moment dat ik alleen ben voel ik mij meteen anders meteen geen zin meer. Maar als ik te lang met mijn vrienden ben die wel weten wat er speelt krijg ik het gevoel dat ze anders naar me kijken. Alsof ik niet de oude ik ben.
Moet wel zeggen dat het toen veel minder was en dat het laatste tijd erger word dus misschien een nieuwe afspraak maken. Wat mijn vrienden betreft vertel ik het alleen aan degene die ik vertrouw.

Voor de rest tussen mij en dat meisje. Het is een aparte situatie. Ze heeft toevallig ook last gehad van zelfmoord neigingen en zelfs een poging geprobeerd. De laatste tijd is ze erg moe en heeft ze wat problemen hier en daar en ze is nogal iemand die snel opgeeft en ik ben letterlijk de enige die ervoor zorgt dat je zichzelf niks aan doet. Maar elke keer als we praten nu doet ze heel kortaf. Ik heb toen gezegd wat er was en hoe dit voor me overkomt. Zei zij dat dit komt omdat ze altijd moe is en ze heeft problemen thuis. Daarnaast willen een deel van haar vrienden dat ze naar der ex gaat maar zij wil dat niet. En heel veel mensen verspreiden geruchten over haar en dat reageerde iedereen op mij af. Dat ze niet goed voor me is ect. Daarom houden zei en ik dit ook voor ons zelf en proberen we het rustig op te bouwen. Maar de laatste tijd heb ik het gevoel of alle energie voor ons maar alleen van mij kant doet. Omdat ze zo kortaf is en soms boos word om niks. Ik weet soms echt totaal niet wat ik moet. We hebben over alles al gepraat, de geruchten alles. Maar dir geruchten knagen gewoon aan me hoofd en begin ik altijd te twijfelen of ze me wel echt leuk vind of niet. Maar mijn vraag voor dit is dan eigenlijk, moet ik gewoon geduld hebben? Want ik begin me af te vragen van is het wel echt, meent ze het wel. Terwel ik ook denk van ze zegt niet zomaar dat ze van me houd. Het is een soort twee strijd in me gedachten wat ik niet kan plaatsen ookal hebben we het in principe over alles gehad. Ik weet alleen niet wat ik hier mee moet.

Wesley
Reputatie 2
Badge +1

Hoi je moet het eigelijk op schrijven want bij mij helpt het altijd

Ander is er nog een optie 

Je kan je ook gaan verdiepen in viking runnen en die tekenen 

 

Groetjes een lotgenoot